Miehellä tunteita toista naista kohtaan. Mitä teen?

Vierailija

Kertoi, että rakastaa yhä minua, mutta hänellä on syviä tunteita myös erästä toista naista kohtaan. Ovat mm. suudelleet. Mieheni aikoo unohtaa hänet ja jatkaa kanssani, mutta voiko tunteet toista naista kohtaan loppua? Olemme olleet yhdessä lähes 20 vuotta ja hän on pettänyt aiemmin, mutta on nyt luvannut pysyä uskollisena, kunnes tuli tämä tapaus. Voiko ylipäätään olla "tunteita toista kohtaan", jos oikeasti rakastaa minua?

Auttakaa.

Kommentit (9)

Vierailija

Ihastus, joka oli molemminpuolista mutta jonka ei annettu johtaa pientä nojailua pitemmälle. Aikaa menee siitä ylipääsemiseen, mutta kyllä se siitä laimenee. Jos ei ole yhteydessä, hiipuu nopeammin, mutta kyllä onnistuu siinäkin tapauksessa, että joutuu tapaamaan, jos vain pysyy asiallisena eikä lähde mihinkään henkilökohtaiseen juttuun.

Joskus kyllä kuulee niistä elämää suuremmista tapauksista, jota kestävät vuosien eron ja silti toinen tuntuu niin oikealta. Noissa ero voi ollakin hyvä ratkaisu, mutta minusta ianakin pitää katsoa pitkä hetki, ennenkuin lähtee ihastuksen takia muuttamaan elämää.

AP:n suhteen en olisi älyttömän huolissani. Pääasia on, että mies sitoutuu yrittämään ihastuksen unohtamista. Eli käytännössä ei tapaa tai kommunikoi, jos ei ole pakko. Helposti sitä haluaisi sekä pitää sen kakun että syödä sen, mutta se ei ole toimiva ratkaisu koskaan.

Sinänsä ap tai tuo toinen, jolla mies on kahden loukussa eivät voi tehdä mitään. Ehkä parasta on olla cool ja kertoa olevansa valmis jatkamaan ja tukemaan miestä, jos mies valitsee perheeseen panostamisen ja parisuhteen. Anelemaan, mielistelemään tai kostamaan ei kannata alkaa.

Vierailija

"huonompi", sillä mies sanoo ihastuneensa toiseen naiseen JA sanoo ettei rakasta enää mua:/ Tuntee toki kiintymystä mua kohtaan kun meilläkin liittoa on takana reilut 20 vuotta, muttta sanoo siis suoraan ettei tällä hetkellä rakasta mua:(

Meillä tätä on kestänyt nyt jo kohta pari vuotta ja välillä tuntuu että menee paremmin välillä huonommin...nyt taas huonommin:/ Tuo toinen nainen on miehan työkaveri, joten hänstä mies ei pääse "eroon2 vain sillä että aikoo olla ajattelematta häntä...lieneekin niin että eroaa ene

Vierailija

Jos mieheni onkin rakastunut toiseen, muttei kehtaa sanoa sitä. Sillä "syvät tunteet" on jo aika paljon sanottu mieheltäni. Aiemmin suhteemme aikana hän on ollut rakastunut toiseen ja siksi mietin, rakastaako hän oikeasti minua vai haluaako vain pitää perheen kasassa lasten vuoksi.

Vierailija

siis mies eroaa varmaankin enemmin minusta kuin tuosta ihastuksestaan:/

Olen itse ajatellut että minähän en voi miestäni omistaa ja jos hän kerran oikeasti kokee ettei enää rakasta minua, vaan jotain toista, niin en minä voi ihmistä pakosta pitää itselläni! Mies siis tekee sen ratkaisun miten tässä käy ja minä en voi kun vain odotella...Toki jos meillä ei lapsia olisi niin olisin jo varmaan itse lähtenyt...Lasten vuoksi en kuitenkaan haluaisi perhettä hajottaa, sillä muuten meillä eletään ihan normaalia, hyvää arkea...vain ne tunteet puuttuvat, miehen puolelta...

Vierailija

minulla on takana viisitoista vuotta onnellisessa liitossa. Silti eräs miespuolinen työkaverini vei yhtäkkiä jalat alta, ihastuin niin, etten juuri muuta pystynyt ajattelemaan.

Päätin, ettei tästä saa tulla mitään, ja että haluan pysyä uskollisena miehelleni. Päätös piti, ja toisen unohtaminen kesti aikansa, mutta se meni ohi. Liitto oman miehen kanssa on nyt entistäkin parempi.

Jos haluat tehdä jotain, niin pyri siihen, että vietätte yhdessä hyviä hetkiä ja rakennatte uudelleen suhdettanne. Jos vain suinkin pystyt. Ymmärrän kyllä, että tilanne tuntuu pahalta, niin tuntuisi minustakin. Silti ajattelen, että teillä on varmasti miehenne kanssa tosi hyvä suhde pohjalla, koska hän pystyy olemaan noin rehellinen sinulle. Älä vaadi miestäsi liian ankaralle tilille, ihastumisia voi tulla kenelle tahansa, vaikka rakastaakin omaa puolisoaan. Pääasia on, että hän haluaa ainoastaan SINUT!

Vierailija

Ottakaa aikaa. Annat anteeksi, jos pystyt, jos et, niin ero tulee.

Ootte olleet yhdessä niin kauan, kummahan se olisi jos ei joskus johonkin toiseen ihastuisi.

Vierailija

Siihen toiseen on siis ihastunut. Ole tyytyväinen sittä, että miehesi on tehnyt päätöksensä ja kertoi asiasta sinulle. Ei tilanne mukava ole, mutta rehellisellä pohjalla kuitenkin. Vaatinee jonkin verran keskustelua...

Voimia!

Vierailija

Teot ratkaisevat. Keskustelkaa keskenänne tästä kkunnolla. Mieti, mitä tarvitset, jotta voit antaa anteeksi. Miten miehen pitää osoittaa käytännössä, että sinä olet hänen valintansa? Kysy häneltä, mitä hän on valmis tekemään sovittaakseen tekonsa ja hyvittääkseen sinulle aiheuttamaansa tuskaa. Lisäksi sovitte, miten hänen tulee tulevaisuudessa toimia, jotta luottamuksesi palaa. Jos hän käyttäytyy lupaamallaan tavalla, luottamuksesi kyllä palaa, kokemuksesta voin sen sanoa. Mutta jos hän heti lipsuu, on ennuste huono.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat