Lähtisitkö viimeisillä odotusviikoilla reissuun?

Vierailija

200 km mutka pitäisi yksin ajaa ja perillä päivän täydeltä ohjelmaa. Oma vointi ok, pieniä suppareita ollut. Emmityttää kovasti, uskallanko enää näin lopussa jos vaikka synnytys käynnistyykin siellä reissussa. 38+4

Kommentit (12)

Vierailija

Omalla kohdallani tiedän etteivät synnytykseni käynnisty ennen rv 42. Oma oloni on myös ollut loistava loppuun saakka kaikilla kolmella kerralla. Olisin tullut hulluksi, jos olisin viimeisen kuukauden ollut tekemättä mitään...

Onko sulla ennestään lapsia / vertailukohtaa?

Vierailija

Ensinnäkin noilla viikoilla synnytys voi alkaa milloin vain, ja toisekseen, vaikkei alkaisikaan, olisi hyödyllisintä lepäillä ja kerätä voimia.

Kyse on ilmeisesti ihan vaan jostain ei-pakollisesta tapahtumasta? Kyllä ihmiset ymmärtävät jos sanot, että et uskalla tai jaksa enää lähteä.

Vierailija

koska ensimmäinen synnytykseni alkoi 38+2 ilmaan pienintäkään merkkiä Olin voinut loistavasti eikä supistanut yhtään. Kunnes kun salama kirkkaalta taivaalta meni lapsivedet ja siitä 5 tunnin päästä oli poika maailmassa.

Vierailija

Sektio oli sovittu viikon päähän. Ihan hyvin meni reissu ja automatkat. En tosin itse ajanut, mutta hienosti jaksoin istua ja perillä touhuta. Ja muutaman päivän päästä reissun jälkeen mut sitten leikattiin.

Vierailija

Itse kävin kk ennen la 250km päässä kyllä viikonlopun, mutta mies oli mukana ja mulla ei ollut pienintäkään supistusta tai muuta tunnetta että synnytys olisi lähelläkään..

Jos la olisi ollut noin lähellä, en olisi lähtenyt. Varsinkaan jos supistelisi jo joskus. Saati yksin.

Vierailija

En varsinkaan, jos yksin pitäisi vielä ajaakin. Itse en pystynyt tuossa vaiheessa edes kunnolla istumaan autossa, saati ajamaan noin pitkää matkaa.

Synnytys voi todella käynnistyä jopa matkan varrella, eikä siinä välttämättä enää ajella mihinkään.

Eikä se veritulppariskikin ole koholla? Pitkä istuminen ei tee sillekään hyvää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat