Millon uusintapapaan, kun edellinen papa oli luokkaa ll?

Vierailija

Lääkäri oli sitä mieltä että vuoden päästä, mutta mun mielestä se on liian pitkän ajan päässä. Oon huolestunu siitä että siinä ajassa kerkeis tapahtuu vaikka mitä jos se onkin pahalaatusta eikä parane itekseen.

Millon teille muille on määrätty uus papa, kun edellinen on ll-luokkaa?

Kommentit (10)

Vierailija

taidan kuitenkin pyytää lähetteen 9-10kk päästä edellisestä. Mun lääkäri on tosi nuori, joten sillä varmaan on uusinta tietoa asiasta, ja luotan siihen, mutta oman mielenrauhan takia on pakko päästä aiemmin ku vuoden päästä.

Ja kiitos tuosta linkistä.

-ap

Vierailija

ne muutokset ei muutu syöväksi kovin nopeasti, ei varsinkaan kakkosluokasta. Jos kakkosluokka pysyy vuosikausia, tutkitaan hpv-tartunnat (tai ne syöpää aiheuttavat hpv-tartunnat, niitähän ei ole kuin 3 virustyyppiä niistä noin parista sadasta).

Mutta sen, joka ei ole vuoden -93 jälkeen käynyt papassa olisi ehkä syytä mennä ihan täysin siitä riippumatta, mikä sen silloisen kokeen tulos oli!

eri papa-luokat löäytyvät mm täältä. Kakkosluokka ei ole paha, mutta kyllä 15 vuodessa sentään muutaman kerran pitäisi käydä vaikkei olisi mitään epätyypillisyyttä!

http://www.solunetti.fi/fi/patologia/gynekologinen_sytologia/

Vierailija

joskus -93 tulos, että II-luokka, mutta ei mitään muuta tietoa. En tajua vieläkään mitä se tarkoittaa, onko hyvä vai paha. Ei mistään uusinnasta ollut puhe? En oo kyllä sen jälkeen käyny.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat