Gallup: Mistä riitelit viimeksi lastesi kanssa?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Nyt ollaan sovittu ettei enää syötetä vaan jos ei ole nälkä ruoka viedään pois. Itse kyllä olen aika pitkäpinnainen ja annan puoli tuntia mennä, kun touhuilen keittiössä yms. Sitten lopulta lensi ruoka roskiin ja itkuhan siitä tuli. Noh, seuraava ateria meni hyvin alas ja lounaalla luvattu suklaajälkkärin tuli sitten. Äiti oli taas rakas :)

Vierailija

jokin kausi ettei mikään käy.

Sitten oli 2,5v joka sai uhmakohtauksen ja halusi huutaa vaan ja yritti mennä ulos vaikka juuri tulimme sisään.. (siis päivällä)

Vierailija

kotitöihin osallistumattomuudesta. Tytön (11) kanssa läksyistä ja siitä, että penkoo kavereiden kanssa kaapit ollessamme töissä/opsikelemassa.

Huoh :(

Vierailija

15v tietsikan käytöstä

11v nukkumaan menosta ja sängyssä lukemisesta ja suklaan syönnistä

9v vaatteiden naulakkoon laitosta

7v hiusten roikottamisesta ruokalautasessa

1kk tissin syömisestä=)

Vierailija

2v. kanssa siitä, että ruoka on syötävä pöydässä, eikä ympäri taloa kävellessä.

7v. kanssa vaatteista. Haluaisi aina mennä ulos liian vähillä vaatteilla. Tyyliin -20c toppatakin alle pelkkä pitkähihainen T-paita, välikausihanskat ja ohut pipo, ei kauluria jne.

Vierailija

asia, josta viimeksi jouduin taas huomauttamaan oli kotiintuloajat nyt taas koulun aletua (17v.)

Omista tavaroita huolehtiminen (8v ja 10v)

Vierailija

Kumpikaan ei tunnustanut, vaan syyttelivät toisiaan. Minä pistin heidät räteillä hankaamaan piirustuksia pois, ja kumpikaan ei olisi halunnut sitä tehdä, kun "tuo se oli"! Lopulta kumpikin kuitenkin hankasi ja tussi irtosi seinistä...

Vierailija

Lainaus:

14) tuollasesta ei meillä riidellä, annan omani kyllä suosiolla jos lapsi haluaa.Sisarusten kanssa kyllä ei onnistu toisten syömisten haaliminen.

Äitien pitää uhrata persikkansa kiukutteleville nelivuotiaille? Kyllä minäkin haluan jälkkäriä enkä keksi yhtäkään syytä miksi mun pitäisi antaa oman jälkkärini pois silloin kun en halua. Toki itsekin usein annan lapselle ekstraa, mutta en nyt keksi mikä hieno elämänopetus siinä on, että aina saa syödä äidin herkut jos tarpeeksi kovasti kiukuttelee.

Vierailija

persikoista. Jaettin jälkkäriksi purkki tasan ja muksun olisi pitänyt saada minunkin persikat. Kun ei saanut, painui huoneeseensa ovet paukkuen ja tuli sieltä hetken päästä sieltä esittelemään jotain leluaan.

Vierailija

tämä on meidän 20v opiskelijan kanssa ollut tappelun aiheena vuosia.

Olin käymässä hänen opiskelupaikkakunnallaan ja lupasin ostaa hänelle talvikengät, kulkee pakkasille kankaisilla kumitossuilla.

Riitahan siitä tuli millainen on arkena jalkaan laitettava LÄMMIN talvijalkine.

Vierailija

Tai lähinnä taas eilen moneen otteeseen muistutin läksyjen teosta ja lopulta en antanut muuta vaihtoehtoa. Riitelyksihän se meni. Teki kuitenkin lopulta läksynsä. Kun tietäisikin keinon millä saisi lapsen motivoitua tekemään läksyt mielellään ja vapaaehtoisesti.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat