***Sisunaiset 7.1.09 ***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Aloitan poikkeuksellisesti uuden pinon nyt keskiviikkona. Ensi viikolla sitten taas maanantaina. Tässä yhteenveto "joulun ajalta"

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 9) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,

[b] Allakka [/b]♥

94.8 kg, 91.26 kg, ( 62 kg), 93.5 kg, 2.8 kg, 1.3 kg, 2.24 kg, 8 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 33.9 , ( 1.66 m )

[b] Axelara [/b]♥

73.2 kg, 62.9 kg, ( 56 kg), 66.1 kg, -0.5 kg, 7.1 kg, 3.2 kg, 8 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 24.0 , ( 1.66 m )

[b] Chicky [/b]♥

Painon kontrolli raskauden aikana:

Paino oli aluksi: 85.8 kg

Paino nyt: 92.9 kg

Nousua yhteensä: +7.1 kg

Matkaa 100 kg rajaan: 7.1 kg

LA: vko 8 / 2009

[b] Körömölli [/b]♥

95 kg, 86.5 kg, ( 68 kg), 88.1 kg, 3.1 kg, 6.9 kg, 1.6 kg, 8 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 32.4 , ( 1.65 m )

[b] Milenna [/b]♥

75.2 kg, 69.8 kg, ( 68 kg), 72.2 kg, 0.0 kg, 3 kg, 2.4 kg, 8 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 25.6 , ( 1.68 m )

[b] Minlee [/b]♥

95.5 kg, 80.88 kg, ( 72 kg), 82 kg, 4.0 kg, 13.5 kg, 1.12 kg, 8 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 25.9 , ( 1.78 m )

[b] Pommeriina [/b]♥

91.9 kg, 85.1 kg, ( 74 kg), 87.1 kg, 0.0 kg, 4.8 kg, 2 kg, 8 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 27.8 , ( 1.77 m )

[b] Ragna [/b]♥

72.4 kg, 66 kg, ( 66 kg), 66.4 kg, 0.0 kg, 6 kg, 0.4 kg, 8 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 23.5 , ( 1.68 m )

[b] Tinna78 [/b]♥

70 kg, 58 kg, ( 58 kg), 59.4 kg, 0.0 kg, 10.6 kg, 1.4 kg, 8 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 21.6 , ( 1.66 m )

[b] Volga [/b]♥

90 kg, 77.4 kg, ( 70 kg), 79 kg, 0.0 kg, 11 kg, 1.6 kg, 8 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 24.4 , ( 1.80 m )

[b] Waller [/b]♥

98 kg, 94.6 kg, ( 88 kg), 97 kg, 0.0 kg, 1 kg, 2.4 kg, 8 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 33.6 , ( 1.70 m )

[b] Saralda [/b]♥

59 kg, 55 kg, ( 51 kg), 58.3 kg, 0.0 kg, 0.7 kg, 3.3 kg, 8 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 25.9 , ( 1.50 m )

[b] Napos [/b]♥

67 kg, 63 kg, ( 65 kg), 67 kg, 0.0 kg, 0 kg, 4 kg, 8 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 23.7 , ( 1.68 m )

[b] FatandFurious [/b]♥ UUSI

60 kg, 57.6 kg, ( 55 kg), 60 kg, 0 kg, 0 kg, 2.4 kg, 8 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 22.0 , ( 1.65 m )

[b] Skyblue [/b]♥ UUSI

82 kg, 79.6 kg, ( 60 kg), 82 kg, 0 kg, 0 kg, 2.4 kg, 8 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 27.1 , ( 1.74 m )

[b] Katti [/b]♥ UUSI

76.8 kg, 73.6 kg, ( 68 kg), 76.8 kg, 0 kg, 0 kg, 3.2 kg, 8 vkoa, ( Helmikuu ) , BMI: 27.2 , ( 1.68 m )

Suurin pudotus viime kerrasta:[b]

Axelara: -0.5 kg [/b]

Ajallisesti lähinnä vkon 9 tavoitetta (su 1.3 mennessä)

1. sija => 8 ...vkoa:.. Allakka

2. sija => 8 ...vkoa:.. Axelara

3. sija => 8 ...vkoa:.. Körömölli

4. sija => 8 ...vkoa:.. Milenna

5. sija => 8 ...vkoa:.. Minlee

6. sija => 8 ...vkoa:.. Pommeriina

7. sija => 8 ...vkoa:.. Ragna

8. sija => 8 ...vkoa:.. Tinna78

9. sija => 8 ...vkoa:.. Volga

10. sija => 8 ...vkoa:.. Waller

11. sija => 8 ...vkoa:.. Saralda

12. sija => 8 ...vkoa:.. Napos

13. sija => 8 ...vkoa:.. FatandFurious

14. sija => 8 ...vkoa:.. Skyblue

15. sija => 8 ...vkoa:.. Katti26

[/b]

Laihduttajia: 19

Painomme oli alussa: 1295 kg

Painamme nyt: 1228 kg

Tavoitepainomme (vko 9/2009): 1192 kg

Matkaa välitavoitteeseen: 36 kg

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Piti vielä pikaisesti kommentoida tota sokeria. Mulla on itselläni vaikeuksia pysyä erossa makeasta. Olen huomannut että mulle taitaa parhaiten auttaa se että kiellän keksit ja karkit itseltäni muutamaksi päiväksi kokonaan. Toinen kikka mikä muistui mieleen just nyt on se että syö vaikka tikkari päivässä. Mulla se on auttanut yhdessä vaiheessa. Sitä ei saa pureskella vaan ihan imeskellä ja kaloreita ei tule paljoa.

Vierailija

minlee, mä oon kans hoksannut, että parempi ilmoittaa ne plussatkin. Jotenkin tajuaa tilanteensa paremmin, kun on mustaa valkoisella, ja saa vahvemman otteen niskastaan.

SkyBlue, mun on kans välillä saatava makeaa. Syön silloin lakua. Oikein tiukkana ollessa, lightit limsat auttaa mulla makeannälkään. Tosin joskus on pakko mässätä irtokarkeilla.

Axelara, pikaista paranemista!

Mä oon ulkoillut ja jumppaillut kotosalla edelleen. Hyvä minä! Pisteitä olen laskenut noin about -asenteella.

Terveiset kaikille!

Vierailija

Taas on kummasti unohtunut koko pinoilu, vaakaakin katson sillai varovasti vaan silmien raosta... Ens perjantaina tulen kyllä taas ripille!

Unnikalle hurjasti onnea pikkuviitosen odotukseen!!! Kiva, kun on muitakin suurperheellisiä! Meidän viitosen eräpäivä on noin 6 viikon päästä, saas kattoo milloin hän suostuu tulemaan -mun ipanoilla kun on tapana viihtyä yksiössään, niitä saa aina vähän häätää ulos.

Mahtavasti on monet saaneet otteen taas uudesta elämästä, hatun nosto teille! Ja ne, joilla vielä takkuaa, olkaahan kilttejä itsellenne; kyllä se vielä onnistuu, vaikka sitten 50 grammaa kerrallaan!

Nyt siivoilemaan torppaa, saan kerrankin olla yksin kotona -ah, mitä luksusta!

Ens perjantaihin!

Chicky

Vierailija

Miulla on ollu hommat niin hukassa jo jonkin aikaa,etten oo viittinyt tulla ees tänne marisemaan.

Isot pahoittelut ja tervetuloa uusille!

Tuossa joulun alla lähti herkuttelu ihan käsistä,siihen kun vielä tuli menkat päälle niin hohhoijaa..Pahimmillaan,kaikkien jouluturvotuksten ja muun kanssa paino oli vähän päälle 76kg :O

Tämän aamun paino ei ihan niin kamala,mutta kuitenkin..73,8kg.

Tästä lähetään uuteen "kevennysyritykseen"..

Köris,SkyBlue ja Axe,mahtavat pudotukset--Myös Tinna,onnittelut ja samalla pahoittelut avioeron johdosta:(

-Miltsu-

Vierailija

Eikä tartte takas tulla!! Paino tänään siis 65.2kg ja viime viikosta pudotusta 900g! En usko tuon taudin kauheasti vaikuttaneen, koska en oksentanut/ripuloinut ja ruokakin maistui yhtä iltaa lukuunottamatta. Tosin viime yönä poika oli tissillä melkein koko ajan, joten siinä varmaan osasyy.

Nyt kun olo vielä pikkusen voimistuu, niin lähden vauhdilla juoksemaan:) Meillä on la ensimmäiset näistä lukuisista synttäreistä, joten täytyy etukäteenkin vähän tsempata!

Erittäin iloisin mielin, Axe

Vierailija

Yritin jo aamulla laittaa viestiä ja kirjoitin pitkät tarinat ja palvelu tilttas:( No niin paino tänä aamuna 88,2kgeli ihan riittävästi plussaa...mutta viime viikolla oli vielä kamalampi luku!!!

Onnea kaikille onnistujille kyllä tämä taas tästä. Tinnalle jaksamista raskaan asian kanssa!

Vierailija

Ensimmäisen viikon saldo -2kg, jeejee. Vaikka tietysti siitä suurin osa on nesteitä, mutta alaspäin kuitenkin :)

Tinnalle jaksamista vaikean asian kanssa!

Vierailija

KÖRIS onnea, huima pudotus (varsinkin jos se olisi 15kg) tarkoitit varmaan kuitenkin 1,5kg ja todella hyvä pudotus sekin!! :)

Ja AXELARA onnea raskauskilojen voittamisesta. Täällä on hyvä vauhti päällä, eikun kaikki muutkin perässä vaan.

Itse teen ensimmäisen laihdutusviikkoni punnituksen huomenna. Jännittää, onkohan mitään muutosta tapahtunut. Eilen söin 2 konvehtia ja sitten sanoin itselleni että saa loppua siihen ja loppuikin. Ruokavaliosta olen yrittänyt karsia huonoja hiilihydraatteja pois, koska ne kyllä ovat pääsyy nykytilaani. Liikuntaa ei oikein ole ehtinyt harrastaa, mutta yritän tsempata siinä.

Huomenna siis tuloksia..

Vierailija

Plussasin, la syyskuussa. Joulukuu oli enemmän ja vähemmän taukoa laihdutuksesta, mutta nyt raskausaikana on tarkoitus pysyä suht siedettävissä lukemissa. Eilenkin kävin juoksulenkillä ja liikunta ei todellakaan putoa pois kuvioista, jos se minusta vain on kiinni! Voisin edelleen roikkua porukassa ja käydä noin kuukauden välein ilmoittelemassa, miten paino pysyy kurissa. Aion kysyä neuvolasta raskausdiabeetikkojen ruokavalio-ohjeet ja noudatella niitä. Edellisissä raskauksissa (4kpl) kun paino on vähimmilläänkin noussut 15kg, enimmillään liki 30... Nyt riittäisi huomattavasti vähempikin! :)

Sitten vauvan synnyttyä pudottelen varmaan vauvakiloja täällä. Saattaapi olla viimeinen raskaus, joten sittenhän sitä on koko loppuikä aikaa saattaa itsensä ihanne painoon.

terkuin unnika

Vierailija

mulla on ollut vaan korkea kuume ja vatsa kipeä. Nyt alkaa onneksi helpottamaan.

MINLEE: kiitti taas listasta! Hyvät tavoitteet laitoit mulle, olin nimittäin itsekin ajatellut, että maaliskuun alkuun mennessä haluisin painaa 63kg.

BLUESKY: jokainen on ilmoitellut miten on halunnut. mitään tiettyä koko ryhmän punnituspäivää ei ole. Ja välillä kun motivaatio ainakin itsellä hiipuu, niin saattaa joku viikko jäädä välistä:)

Vierailija

Kauhia kiirus ja meinasin siis hätäpäissäni pelkän moin huikata, mutta jatketaan nyt kuitenkin hiukan vielä ;o)!

Mulla nyt taas eka viikko keveetä eloa takana ja se on sujunut vallan mainiosti ilman ongelmia :o), tosin liikuntaa ois voinut harrastaa enempikin, mutta kun tuntuu, ettei kerkiä millään niin täytyy olla tyytyväinen tuohonkin määrään mitä sitä on tullut.

Vaaka näytti aamulla 86,6kg eli pudotusta viime viikkoon 15kg, jee :o)!

Nyt en ehdi kommentoida muiden viestejä, mutta toivottelen kaikille oikein mukavaa viikonloppua ja kovasti tsemppiä :o)!

köris

Vierailija

Niin ja kiva kun minlee jaksaa aina tehdä näitä tilastoja niin niistä helppo seurailla laihdutusrupeaman kulkua....kiitos!

Mulla onkin ollut todellinen rupeama, koskahan liityin porukkaan ja vieläkin roikun täällä, mutta ehkä joskus pääsen tavoitteeseen. Niin ja sit mun mielestä pysyminen tässä porukassa auttaa ainakin siihen ettei pääse pahasti repsahtaan ku aina tavallaan painonpudotus mielessä ku tulee ilmottautumaan. Mutta sitten tulokseen eli tänä aamuna paino 68kg elikkäs onhan siinä viime tulokseen plussaa ihan kivasti. Tosin olin siinä rajussa vatsataudissa ennen joulua niin se tulos ei myöskään pitänyt ihan paikkkaansa. Mutta joulu on nyt herkuteltu urakalla ja nyt takas ruotuun.

Ainiin kovasti tervetuloa uusille ja kaikille tsemppiä uuteen vuoteen ja laihdutusurakkaan!

Vierailija

Mä olen kanssa huomannut sen että parempi on ne plussatkin vaan ilmoittaa ja katsoa totuutta silmiin. Tosin itsellä kesti hetken aikaa ennen kuin kolahti ne plussat kunnolla ja nyt en halua enää grammaakaan lisää painoa. Laskusuunta on löydettävä taas jostain ja kiitos mielellään nopeasti ;)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat