Älkää nyt hyvät naiset tulko tänne hakemaan tukea!!

Vierailija

Tämä on niin kamala paikka ja tuntuu olevan täynnä katkeria ja todella ilkeämielisiä ihmisiä! Täydellisiä vaimoja, täydellisiä työntekijöitä ja täydellisiä äitejä.

Jos joskus väsyttää, tuntuu, että seinät kaatuu päälle, eikä jaksa hetkeäkään enää, niin sinut teilataan täällä, kuinka huono ihminen voitkaan olla, kun olet väsynyt.

Voisin hyvin kuvitella tämän palstan olevan viimeinen silaus jollekin vakavasti masentuneelle.

Itse pyörin täällä, koska joillekin teistä on hauska naureskella ja tämä on ihan kivaa viihdettä. Muutaman kerran olen oppinutkin jotain! Mutta en IKINÄ pyytäisi täältä mitään tukea, tai avautuisi, kuinka raskasta on!

Kommentit (2)

Vierailija

Kun sain vauvan eikä imetys onnistunutkaan ja tulin tänne kysymään kohtalotovereita, koska mieli oli maassa ja tunsin itseni huonoksi äidiksi. Sain vastauksia "tuollaisten ei pitäisi saada lapsia" tai "kyllä kaikki voivat imettää, jos haluavat". Ehkä olin sitten ainoa, joka joutui syöttämään korvikkeita.. Onneksi neuvolassa oli ihana täti, joka ymmärsi ja säästyin pahimmalta masennukselta.

Mutta vakaviin asioihin etsin apua muualta nykyään. Arjen pikku pulmiin voin kyllä kysellä mielipiteitä täältäkin.

Vierailija

taas tuntuu että täällä suurin osa tukee ja antaa hyviä neuvoja väsyneelle, petetylle ja muuten vaan vaikeassa tilanteessa olevalle. Ehkä ollaan sit satuttu vain eri päivinä tänne ap?

Tietysti aina muutama sattuu pitkään ketjuun jotka teilaavat ja mollaavat ja ovat perusnegatiivisia itsekin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat