Olen ammattikorkeakoulun käynyt. Miten sijoitun av:n asteikolla?

Vierailija

kun yritämme täällä saada jotain vastakaikua. Se on vähän niinkuin Caesarilla aikoinaan, kun hän oli ollut voittoisa taisteluissaan, edellä kulki kulkueessa porukkaa hokemassa, 'olet kuolevainen', jotta ei menestys nousisi päähän.

Kommentit (6)

Vierailija

typerys ja alikoulutettu houkka joka luulee olevansa jotain.. Tosin myös akateemiset av-mammat ovat työttömiä tai pätkätyöläisiä, elävät kädestä suuhun, mutta tärkeintä ei ole se, miten hyvin elämässä pärjää, vaan se, että pääsee punkkuhuuruissa kehumaan kavereilleen miten sitä ollaan nyt niin akateemista että..

Vierailija

nuhjuinen ja alemman sosiaaliluokan AMK:n käynyt inssi jolla on alaisena 2FM:ä ja taitaapa tuo yks konttorirotta olla VTM. Tienaan about tuplasti sen mitä noi "wanna-be-akateemikot". En tosiaan tunne mitään alemmuutta heitä kohtaa vaikka heidän esimiehensä "alemmalla" tutkinnolla olenkin.

Yleensä minulla ei ole tapana mollata kenenkään koulutusta, mutta kun tiedän täälläkin av-palstalla useiden tusinamaistereiden pätevän koulutuksellaan, koska heitä selkeästi vituttaa se, että se akateeminen tutkinto ei nyt sitten sitä autuutta tuonutkaan, niin ajattelin nyt sitten suututtaa niitä lisää :)

Vierailija

tälläpä inssillä on pari mojovaa paljastusta noista akateemikoista. Molemmat lukevat seiskaa!!! ja arvatkaapa mitä muuta 2/3:sta polttaa tupakkaa ja yks on ollut nyt ilman röökiä reilut 2v

Murtuiko nyt akateemisesti koulutettujen selkäranka? Voiko siis ollakkin, että akateemisestikoulutetut eivät olekkaan mitään puolijumalia, vaan tässäkin tapauksessa inssinretaleen juoksupoikia ja assareita :D

Vierailija

oletpa katkera. Käy nyt edes dippainssiksi itsesi lukasemassa, että pääset alemmuudentunteestasi. Eikä tarvitse saada sisältöä elämään pelkällä palkalla tai esimiesasemalla =)

Vierailija

Omat ystäväni ja minä itsekin olemme olleet hyviä koulussa, ja kiinnostuneita teoreettisista jutuista, joten yliopisto on ollut aika itsestäänselvä paikka jatkaa opintoja. Ja samoin se valmistuminen sitten aikoinaan maisteriksi tai tohtoriksi. Ei kukaan tuttuni pidä asiaa sen ihmeempänä, kuin muutakaan opiskelua. Tai luule, että palkka jotenkin korreloisi akateemisuuden kanssa. Päin vastoin, monesti ne oppineimmat työskentelevät kaikkein kurjimmissa työsuhteissa yliopistolla, onnettomalla palkalla. Me tusinamaisterit pärjäämme kuitenkin paremmin kuin tohtori akateemisella uralla.

Enkä minä ainakaan ole koskaan edes luullut, että akateeminen tutkinto tuo jotenkin ison palkan tai muuta vastaavaa, päin vastoin, ainahan sitä naureskellaan, miten paperitehtaan siivooja tienaa enemmän kuin keskiverto akateeminen. Mutta ei minulle raha olekaan mikään keskeinen arvo elämässä. Minusta kertoo kyllä enemmän ihmisen omasta huonosta itsetunnosta, jos on tarve vertailla toisten tutkintoja omaansa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat