Mitä teet/teette tänään? arkirutiineita myös..

Vierailija

.

Kommentit (10)

Vierailija

sitten taaperon kanssa kävellen kauppaan

ruoanlaitto

imurointi

pyykkien selvittely

kylppärin siivous

suihkuun

keskimmäisen kanssa magneettikuvaukseen

kauppaan

treenikuskaus

iltatoimiin kotiin

koiran ulkoilutus

ja tietty joka välissä taaperon kanssa touhuaminen,koululaisten läksyjuttuja ja sata muuta hommaa :))

Vierailija

heräsin

vein muksun tarhaan

ajoin töihin

kävin aamukahvilla

"huusin" alaisille kun urpoilivat (on ne niin fiksuja nämä akateemiset)

kävin syömässä

kävin paskalla

nyt istun koneella ja näpyttelen tätä

tästä eteenpäinkin istun koneella ja tod.näk. näpyttelen av-palstaa

lueskelen eri lehtien nettisivuja

luen sähköposteja

roikun nettikaupoissa

tilaan jotain nettikaupoista

lähden kotia

haen muksun tarhasta

menen kotia

teen ruokaa

touhuilen muksun kanssa // katselen telkkaria

lähden bodypumppiin

tulen kotia

pistän muksun nukkumaan

menen suihkuun ja saunaan mieheni kanssa

[sensuroitu]

katsellaan hetki telkkaria ja rupatellaan niitänäitä

mennään makuuhuoneeseen

[sensuroitu]

käydään nukkumaan

(aloita lista alusta..)

Vierailija

Menen iltavuoroon töihin, sitä ennen ainakin imuroin ja viikkailen pyykkiä. Hoidan lasta ja leikin sen kanssa. Ruokaa ei onneksi tänään tarvitse laittaa.

Vierailija

Mä ja 11kk kaksoset kuumeessa ja räkätaudissa, eli mennään koko päivä sieltä missä aita on matalin.. Just roudasin vaunut sisälle ja laitoin lapset nukkumaan niihin, makuukamariin omiin sänkyihinsä ei voi viedä kun siellä (kamarissa, ei lasten sängyissä) isänsä nukkuu yövuoron väsyjä pois.

Esikoinen kattoo piirrettyjä, mä palelen viltin alla.

Toiveissa olisi, että pienimmät saisivat nukuttua nyt pari tuntia, sinä aikana mä laitan ruoan tulemaan ja sitten syödään kun mies herää. Elän siinä toivossa, että mies jaksais viedä tuon esikoisen puistoon illemmalla, itestä ei siihen kuumeessa kyllä ole.. ja ruokakaupassa pitäis käydä.

Illalla kun muksut menee yöunille, olis pyykkien silittämistä.. tosin saatan jättää sen tänään tekemättä, otan sukankutimuksen käteen ja katson telkkarista hömppää :)

Vierailija

väkisin välillä lipsahtaa tänne palstalle...

Tunnin päästä syön varmaan jotakin lounaaksi, mies laittaa ennen kuin lähtee töihin. Sitten tulevat koululaiset kotiin ja komennan ne hiljaisiksi, jotta saan jatkettua töitä. Noin klo 16.45 haen päiväkotilaiset kotiin. Lämmitämme eilistä ruokaa ja syömme, pienemmät katsovat lastenohjelmia, minä luultavasti torkahdan sohvalla. Ilta menee todennäköisesti ihan oleillessa, pyykkiä lajitellessa ja lasten kanssa touhutessa. Sitten tenavat nukkumaan klo 21 mennessä, koululaiset omiin sänkyihinsä lukemaan. Minä keittelen iltakahvit ja odotan miestä kotiin iltavuorosta, saatan katsella televisiota tai surffata netissä.

Vierailija

Lapset haettuani kotiin, lämmitän eilisen ruuan. Laitan tiskikoneen päälle. leikin lasten kanssa,kunnes vien lapset mummille hoitoon ja lähden omaan harratukseen. Sieltä tullessa haen lapset, laitan ne nukkumaan, katson hetken tv:tä ja menen itse nukkumaan. Mies on omassa harrastuksessa koko illan.

Vierailija

6.45 herätys, aikuisten aamupala ja lasten (1v ja 4v) herätys&pukeminen yms, syövät aamupalansa hoidossa

8.00 autossa matkalla pph:lle (myöhässä 15 min, loman jälkeen on aina hankalaa, vqaikka kuinka varaisi kamat valmiiksi jo illalla)

8.30 pieni pph:lla, iso päiväkodissa ja aikuiset töissä.

töissä sähköpostisuman purkua, tulevan suunnittelua, pari palaveriä ja ihmisten neuvomista. Testaillaan uutta mittaussysteemiä iltapäivällä.

16.00 lasten hakukierros alkaa

16.30 kotona

17 ruoanlaittoa, lapset katsovat telkkaria ja mies puuhaa remonttipuolella

n. 18 ruoka

18-20 kotitouhuja, mies remontoi, minä teen kotihommia, iltapuurot ja hoidan lapset sänkyyn ennen kahdeksaa

20- kodin järjestelyä, telkkaria, iltapalaa, seksiä?

22.30-23 nukkumaan

Vierailija

Klo 8 herättiin, aamupesut ja aamupala yhdessä (puuroa hedelmäsoseella ja vettä vain)

Klo 9 katsottiin lastenohjelmia

klo 10 ohjasin isommat leikkimään keskenään

klo 10.45 levottomuutta ja turvauduin videoon, jota parhaillaan katsovat ja vauvan laitoin samalla päiväunille

klo 11 minä av:lla

sitten jääkaapista ruoanjämiä mikroon (jauhelihakeittoa lapsille ja broilerin rintapala minulle sekä salaattia kaikille), leikkiä, askartelua, videoita , välipala, päivälepo, ym kunnes noin klo 17 iltaruokaa ja ulkoilua... pakkaspäivä ja vauva saa olla sisällä, koska posket ovat ärtyneet.

Vierailija

klo 8 herätys

klo8-9 aamupala, sen jälkeen leikkimistä

klo 11 pienin päikkäreille

klo 12 ruoka

klo 12.30 ulos kaikkien kolmen lapsen kanssa

klo 15 välipalaa---> leikkiä tai ulkoilua tai kauppareissua

klo 17-18 ruoka, jonka jälkeen alkaa iltatoimet ja

klo 20-21 puuro ja nukkumaan

Tämä menee oikeestaan joka päivä ihan samalla lailla, vähän saattaa noi nukkumisajat heitellä..

Vierailija

kirjoitan esseen ja luen tenttiin. Muuta teen sitten ajan ja jaksamisen mukaan. Illalla leikin lapsen kanssa ja valmistelen huomista päivää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat