Saako teillä lapset kömpiä öisin viereenne?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

ja saa jäädäkin jos on nähny pahaa unta. Vanhinkin tulee joskus kun herää painajaisiin, on 8v. Eikä hiasta meidän yöunia. Mahdutaan kyllä.

JA kyllä sitä laadukasta aikaa voi miehen kanssa viettää ihan tarpeeksi, muulloinkin kun keskellä yötä.;)

Vierailija

tulla ja yleensä annetaan nukkua aamuun asti keskellä, joskus palautetaan omaan sänkyyn, jos on tullut alkuyöstä samaan sänkyyn. Yleensä kaveri kipittää keskelle siinä 05 aikaan, joten ei tunnin ahtaus haittaa.

Vierailija

Kälyni koittaa väkisin kasvattaa naamakirjan kaverilistaansa.

Nytkin oli pyytänyt kaverikseen yhtä ystävääni, jonka on kerran ohimennen tavannut.

Vierailija

Harrastatteko sitten seksiä lasten valveillaollessa? Eikös se ole ihan heitteillejättö jos isi ja äiti menee panemaan autotalliin ja pienet jää kattomaan Junioria? Täällä on tuomittu äidit, jotka käy postilaatikolla tai ne jotka jättävät toviksi lapset autoon!

Ajateltkaa jos rikollisjärjestö murtautuis kotiinne sillä aikaa tai tulis tulipalo tai mitä vaan!

Vierailija

Nauratti tuo yksi vastaaja, joka viettää miehensä kanssa laatuaikaa sängyssä. No, onhan se nukkuminen laatuaikaa, mutta ei ihan sellaista mitä itse haluan mieheni_kanssa tehdä :D

Meillä lapset saavat tulla sänkyymme ja joka_ikinen yö siellä on ainakin esikoinen, joskus ehkä jompikumpi kahdesta nuoremmastakin tai jopa kaikki kolme lasta.

Laatuaikaa miehen kanssa vietän iltaisin olohuoneessa tai keittiössä hereillä ollessa. Seksiä harrastamme olohuoneessa tai omassa sängyssämme jos siellä ei ole lapsia.

Ei mitään ongelmaa!

Vierailija

kyllä lasten nukkuminen samassa sängyssä tai huoneessa ole esteenä seksin harrastamiselle... Sitä seksiä voi harrastaa muuallakin kuin sängyssä, on paljon jännempiäkin paikkoja keksitty! Mielikuvitusta kannattaa käyttää! Ja meillä tyttö on nukkunut meidän välissä koko ikänsä ja poika nukkuu sivuvaunussa parisängyn vieressä. Minun mielestä pienten lasten paikka on öisinkin lähellä vanhempiaan, turvassa!

Vierailija

ja kun paha uni on karkotettu, palaa jo mielellään takaisiin omaan sänkyyn. Minä en saa ollenkaan nukuttua, jos lapsi pyörii sängyssä, joten meillä perhepetikin loppui heti, kun lapsi alkoi liikkua.

Vierailija

Mutta sitten kun siirtyy omaan sänkyyn, saa kyllä tulla meidän väliin jos vain haluaa. Mieluummin tietysti aamupuolella yötä, mutta en aio pakottaa ketään nukkumaan omassa sängyssään jos siellä vaikka pelottaa tai ei saa unta.

Vierailija

Esikoinen ei tule enää viereen, ja kuopus nukkuu pinniksessä, eli ei edes pääse itse.

Mutta en vaan pysty nukkumaan jos lapsi/lapset ovat vieressä nipistelemässä, kutittelemassa, potkimassa yms. Ja sitten pelkään aina että käännyn vahingossa lapsen päälle, enkä voi enää liikkua ja nukkua luontevasti.

Eli lapset nukkuvat omassa sängyssä meillä. (tiedän, nyt kaikki perhepetiläiset hyökkää kimppuuni miten sydämetön olen....)

Vierailija

meidän väliin yöllä. Saa yleensä jäädä siihen jos edes jokunen tunti on saatu nukkua tilavammin. Tavallaan on ihanaa kuunnella lapsen tuhinaa, vaikka omat yöunet kyllä kärsii :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat