yllätys raskaus ihanaa:)

Vierailija

hei olen 31v.....yhden 10v tytön äippä olen ollut jo vuosia sinkku-yh mut...halusin viel yhden "iltatähden"....ja nyt olen onnellisesti 3kk:lla raskaana ihanaa..........seksuaalinen suuntautumiseni samaa sukupuolta oleviin ei ole ollut este onneen :)

Kommentit (12)

Vierailija

Lainaus:

Monesti olen ystävien kesken pohtinut, että elämä olisi helpompaa naisen kanssa, koska naiset ajattelevat asioista samalla tavalla. Monesti menee hermot, kun joutuu tuolle miehelle vääntämään rautalangasta ihan yksinkertaisiakin juttuja ja jotenkin joutuu perustelemaan oikeuttaan olla nainen ja ajatella kuin nainen. Ainakin minun mies jotenkin on aina tietävinään asiat paremmin kuin mina tai naiset yleensä.

Kunnes tajusin että jos eläisi naisen kanssa, sehän saattaisi nipottaa MINULLE siivoamattomista tavaroista (multakin niitä välillä jää jonnekin päin kämppää) ja varsinkin, munhan pitäis kuunella sen mielipidettä sisustuksessa!! :-)

Onneks olen siis hetero ja miestä evvk kaikki sisustusasiat. Aina kun ehdotan jotain sisustusjuttuja, niin vastaa vaan "joo, joo, ihan hyvä".

Ja kaappitilaakin jää mukavasti mulle, kun miehellä on suunilleen kahdet farkut ja jotain t-paitoja (näin kärjistetysti sanottuna). :-)

Eli ei se että naisen kanssa elää, tarkoita että asiat helpottuisi.

Mikä taas tulee ap asiaan, niin ihan kiva että näin kävi. Olenkin monesti ihmetellyt miksi lesbot tekevät asioista niin monimutkaisia, eli menevät jonnekin kalliisiin hoitoihin joita säätelee milloin mitkäkin lakipykälät, kun asiat voi hoitaa huomattavasti edullisemminkin ja vaivattomastikin. Jos tuolla tavalla hankkiutuu raskaaksi, niin eipä ole mikään laki säätämässä että saako naispari saada lapsia vai ei. :-)

Vierailija

Onko tämän tulevan lapsen isä millää tavalla mukana lapsen elämässä?

Siis en missään nimessä tuomitse päätöstäsi tai sukupuolista suuntautumista vaan ihan mielenkiinnosta kyselen, että oletko asian kanssa ihan yksin vai onko isä tulevaisuudessa myös mukana?

Onnitelut silti ja luulen, että isosisko tulee olemaan onnelllinen pikkusisaruksesta.

Vierailija

Siis jos pitäisin saman sukupuolen "edustajista". En varmaankaan haluaisi siihen miestä, joka olisi isänä lapselle. Säästyy varmasti turhista yhteenotoista. En välttämättä vaikka olisin hetero ja saisin lapen yllätyksenä.

Itse ole hetero tai monesti olen kyllä ajatellut niin, että ihmiset ovat tavallaan sukupuolettomia minulle. Minä ihastun ihmiseen ja hänen luonteeseensa, en sukupuoleen. En siis yhtään ihmettelisi vaikka joskus olisin naisen kanssa. Monesti olen ystävien kesken pohtinut, että elämä olisi helpompaa naisen kanssa, koska naiset ajattelevat asioista samalla tavalla. Monesti menee hermot, kun joutuu tuolle miehelle vääntämään rautalangasta ihan yksinkertaisiakin juttuja ja jotenkin joutuu perustelemaan oikeuttaan olla nainen ja ajatella kuin nainen. Ainakin minun mies jotenkin on aina tietävinään asiat paremmin kuin mina tai naiset yleensä.

No onnea kuitenkin sinulle yllätyksestä!

Lainaus:

yksin olen;) voitais keskustella asiasta:) jos haluat...

Lainaus:

Siis en missään nimessä tuomitse päätöstäsi tai sukupuolista suuntautumista vaan ihan mielenkiinnosta kyselen, että oletko asian kanssa ihan yksin vai onko isä tulevaisuudessa myös mukana?

Onnitelut silti ja luulen, että isosisko tulee olemaan onnelllinen pikkusisaruksesta.

Vierailija

yksin olen;) voitais keskustella asiasta:) jos haluat...

Lainaus:

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat