Meillä menee ruokaan 250 euroa /kk. Kolme lasta, mies ja minä.

Vierailija

Mies uhkapelaa kaikki rahansa ja siksi rahaa ei riitä enempää. Minä maksan myös vuokran ja muut kulut.

En voi erotakaan, kun se olisi synti, mutta raskastahan tämä on. Ajan esim tarjousten perässä kauppaan kesät talvet 5 km. Autoa ei ole, ei ole varaa. Lähempänäkin on kauppa, mutta ruoka on siellä kalliimpaa. Haluan että syömme niin terveellisesti ja hyvin kuin on mahdollista näillä rahoilla.

Kommentit (8)

Vierailija

meillä on aika sama juttu.

meillä rahat on periaatteessa yhteisiä, mutta silti mies saa tuhlata rahojansa uhkapeleihin, bisseen ja tupakkaan.

Itse olen lopettanu polttamisen ja juomisen lapsen syntymän jälkeen..

rahaa pitäisi jäädä säästöön jo siitä kun itse en enää polta tai juo..mutta ne rahat menee sitten vissii miehelleni että hän polttaa kaksi kertaa enemmän ..

varmaan pitäisi pistää rahaa säästöön sillee ettei mies huomaa (ja ennen kuin hän pelaa ne) ja käyttää ne lasten kanssa johonkin muuhun..vaikka ruokaan jne

Vierailija

Jos ovat, siellähän saa aamupalan, lounaan ja välipalan, kotona täytyy tehdä vain päivällinen ja iltapala ja viikonlopun ruuat.

On silloinkin 250e vähän, mutta ihan mahdollinen summa.

Meillä lapset ovat kotona, paitsi eskarilainen syö lounaan eskarissa, ja rahaa menee kuussa 350e (2 aik + 2 lasta).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat