Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onkos Hyvinkääläisiä täällä...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

-lenkkiseuraksi?

-kahville?

-uudeksi ystäväksi?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Itse asustelen järvenpäässä en hyvinkäällä, mutta hyvinkään vieressähän tämä on :) Ikää on 20 vuotta ja innolla odotan ensimmäistä pienokaista. Rv 24.

kaipailisin vähän seuraa, joltain ketä kiinnostaa muukin kuin baareilu.

Hih jännittävää, jos vaikka sinulla on kohta se ihanan pieni pienokainen mahassasi! Kirjoitelkaa vaikka mailiin marsatus@wippies.fi

Vierailija

jos vaan nuori ikäni ei haittaa.. 19-vuotias tyttönen olen. ite muutin hyvinkäälle miehen perässä tos melkein 1.5vuotta sitten mutta kun ei kiinosta baareissa kauheesti rypee niin on tuo kaveritilanne jäänynnä aika heikoksi.

Pillerit jätin pois tossa joulukuun lopulla eli tänne oli pikkuinen kovinkin tervetullut jos haluaa. :p

Vierailija

Vieläkö mahtuu mukaan? Täällä myös yks hyvinkääläinen äippä, jolla kohta 1-v tyttö. Asustellaan Martissa ja kavereita ei liiemmin ole, koska miehen perässä olen myös tänne muuttanut...

t. äippä -79 ja tytsi -08

Vierailija

teille molemmille jotka "ilmoittauduitte":)

Olen 33-vuotias kolmen lapsen äiti (13.v, 11.v ja 2,5kk). Muuttanut Hyvinkäälle kesäkuussa. Kiinnostaisiko jutella enempi? Ja tutustua paremmin:)

Vierailija

Yritin äsken lähettää sulle mese viestä mutta jostain syystä se ei lähde sinne saakka.....keskusta kun on niin kaukana näköjään:)

Vierailija

....ei iällä ole väliä.Ite olen henkiseltä tasolta se ikuinen 19.v:).Minä ite olin 19.v ku rupesin odottamaan vanhinta muksua.Oletko jo facebookissa voisi sitä kautta jutustella? sainko oikean käsityksen et odotat jo pikkuista "rimppakinttua"?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat