Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka nopeasti olette laihtuneet 10 kg

Vierailija

ja millä tavalla? Ja tarkoitan nyt pysyvää laihtumista, ei mitään kahden viikon oksennustautikuuria ;)

Kommentit (5)

Vierailija

jotain tuollaista olin ajatellut, kesään mennessä.

Näin aluksi kaikki herkut pois (toimii minulla, on ennenkin toiminut) ja liikuntaa lisää... varsinaista valtavaa ylipainoa ei ole mutta painoindeksi kivunnut juuri yli 25:n ja olo on tömäkkä.

Vierailija

Ei ollut tarkoitus laihduttaa vaan kohotaa kuntoa, vaikkakin laihtuminen siinä sivussa kuulosti ihan mukavalta.

Ylipainoa ei ollut. Tarkkailin syömisiäni ja lisäsin liikuntaa. Herkkujen syöminen (suklaa, kahvileivät) oli suurin ongelma ja siitä aloitin vähentämällä herkuttelun yhteen päivään viikossa. Alkuun oli hankalaa, mutta päätös on pitänyt, eikä enää maistukaan useammin.

Paino on nyt kolme vuotta myöhemmin edelleen normaalipainon alarajoilla ja ruokavalio on pysynyt terveellisenä.

Vierailija

vuosi sitten. hiilareita vähemmäksi, lautasmalli käyttöön, pilates+uinti+jooga kerran viikossa jokaista sekä arkiaamuisin n 5kmn lenkki. nyt olen liikuntaa vähentänyt radikaalisti, koska odotan, mutta vuoden olin tuossa painossa ja noilla eväillä. nyt rv 29 ja painoa tullut 4 kiloa eli tuskin menee tuo laihdutuslukema rikki

Uusimmat

Suosituimmat