Puristeltavaksi tekofinnejä ja tekomustapäitä, ostaisitko

Vierailija

Onko täällä muita puristeluhulluja kuin minä?

Eiks oliskin loistava idea, jos kaupassa olis myytävänä tekofinnejä ja tekomustapäitä, joita vois asetella vaikka puolison selkään ja sit niitä pääsis puristeleen...aah miten nautinnollista.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

en kuunaan puristaisi mieheltäni finnejä, jos sellasen löydän, sano et etsä viittis viittisitsä NYT HETI käydä ton puristamas yöök

Vierailija

Mies vieläkin syyttää mua, että huijasin hänet yhteen mehevällä finnillä.:) Ihan suhteen alkuaikana mulla oli kuulemma maailman kaikkeuden paras finni keskellä selkää ja mies ei kehdannut kysyä, saisko sitä puristaa. Sen avulla jäi kuulemma koukkuun ja mokomaa ei ole sittemmin enää näkynyt. Vieläkin on sitä mieltä, että se oli huijausfinni, jonka tarkoitus vaan oli sitoa hänet.:)))

Mä katselen myös joskus rannalla finniselkiä ja tekisi mieli tarjota tosiaan rahaa, että sais puristella...

Vierailija

Naamio jossa noi tekomustapäät ja finnit, voisit puristella niitä omilta kasvoilta milloin vain :D

Sori mut toi oli aika oksettava ajatus..

Vierailija

jos on sellainen raaka kana, niin siellä rasvahannässä on sellainen nystyrä, ja jos sen leikkaa vähän, niin sitten sieltä saa puristeltua rasvaa, ja sitä on paljon, ja siitä saa oikeita fiiliksiä.

Miten mä olen tämän keksinyt, en edes enää muista, mutta on melkoinen moukku"finni"

Vierailija

ihan kerjään mieheltäni että saisin puristaa hänen mustapäitään, varsinkin sellaiset on ihania, joissa on hirveästi sitä talia ja tulee ihan kiekurana ulos. (Sori teille joita ällöttää mutta puristajat kyllä tietää! ;))

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat