Miesten mielipiteitä muuttuneesta alapään ulkonäöstä synnytyksen jälkeen?

Vierailija

Onko ulkonäkö oleellinen asia? Jos muuten tiukka mutta arpea ja/tai uloketta tai muuta repaletta löytyy... Harvalla kait ihan perunapelloksi menee, mutta jos jonkin verran jälkiä näkyy...Vaikuttaako mihinkään tai mitenkään? Rehellisesti...

Kommentit (10)

Vierailija

Rouva ilmoitti synntyksen jälkeen että treenaa mieluummin peniksellä kuin palloila (olin ostanut sille pallot ihan kokeilumielessä). Pakko myöntää että piti minkä lupasi: otti seksin aikana tavaksi alkaa puristella lantionpohjanlihaksilla muutaman puristuksen sarjoja, tauko, sarja, tauko... (tuntuu muuten hyvältä... ;) ).

M

Vierailija

Meillä repesi aika pahasti. Voin kuitenkin todeta nyt useamman vuoden, pitkällisten kliinisten testien ja lähietäisyydeltä eri valaistusolosuhteissa suoritettujen katselmusten jälkeen että ulkonäkö on ihan yhtä kaunis.

Päinvastoin käytettävyys vain parani kun rouva vapautui synnytyksessä ;) En oikein tajua mistä se johtuu, kai nainen vain tulee synnyttäessä jotenkin sinummaksi kroppansa kanssa.

M

Vierailija

Lainaus:

Lantionpohjalihasten heikkoa kuntoa ei kyllä pysty silmillä havaitsemaan.

Eli emättimen suun repeytymän voi korjata (kai) kirurgisesti, ei kuulien avulla....

Vierailija

Mietin, miten ehdotit noita kuulien käyttöä? Luulen, että useimmissa seksiin liittyvissä kysymyksissä vastaus riippuu enemmänkin siitä, miten asiat esitetään. "Räplää tunti viikossa kuulilla, että vittusi tulee tiukemmaksi minua varten" vai "Mitä mieltä olet, kun haluaisin kokeilla yhdessä kanssasi tällaista juttua.. Minusta se olisi tosi kiihottavaa, mutta mitä sinä ajattelet?" Ehkä kuulat olisi sitten myöhemmin käytössä muutenkin.

Tarkoituksella vähän kärjistin, että pointti kirkastuu. Olet ehkä esittänytkin asian ihan hyvin, mutta vaimosi ei vaan ole siitä kiinnostunut. Sitten se on niin. :)

Lainaus:

Olen ehdottanut, että hän treenaisi noilla tälläkin palstalla paljon kehutuilla kuulilla, mutta hänen mukaansa lantionpohjanlihaksia voi treenata hyvin myös kävelemällä. Aika hemmetisti saisi kävellä, luulen.

Harmi vain, että hänellä on tuollainen asenne, sillä uskon että myös hän nauttisi silloin seksistä enemmän. Hänen orgasmit tuntuivat ennen selvästi sykkeenä, nyt tuosta ei ole enää tietoakaan. Vaimolleni seksi ei ole koskaan ollut suhteessa kovin tärkeä asia, kun taas itselleni on.

Mies

Vierailija

Eihän synnyttänyt ole enää niin kaunis ruusunnuppu.

Tiukkuus on tärkeämpi ja tuskin sekään on entisellään synnytyksen jälkeen.

Vierailija

Eli emättimen suun repeytymän voi korjata (kai) kirurgisesti, ei kuulien avulla....

Vierailija

Hänellä oli kanssa vaikeahko ensisynnytys ja emättimen suu repesi melko pahasti, mikä on edelleen selvästi visuaalisesti havaittavissa, vaikka tuosta synnytyksestä on vuosia aikaa.

Olen ehdottanut, että hän treenaisi noilla tälläkin palstalla paljon kehutuilla kuulilla, mutta hänen mukaansa lantionpohjanlihaksia voi treenata hyvin myös kävelemällä. Aika hemmetisti saisi kävellä, luulen.

Harmi vain, että hänellä on tuollainen asenne, sillä uskon että myös hän nauttisi silloin seksistä enemmän. Hänen orgasmit tuntuivat ennen selvästi sykkeenä, nyt tuosta ei ole enää tietoakaan. Vaimolleni seksi ei ole koskaan ollut suhteessa kovin tärkeä asia, kun taas itselleni on.

Mies

Vierailija

^Tai sitten asia keljuttaa häntäkin muttei haluaisi lähtä kuulakuurille kun ei oikein tiedä mikä se on. Kyllä musta ainakin kuulostaisi hurjalta jos eukko toisi pari keilapalloa ja kettingin: reenaa noilla potenssi kuntoon. Anna sen aikansa kävellä ja idean upota, tiedä vaikka se kävely oikeasti auttaisikin. Jos se jotenkin jännittelee lihaksiaan kävelylenkin aikana, luulis tuon nyt jotain tekevän.

Vierailija

valitsee ruusunnupun näköisen pillun omaa lastaan tärkeämmäksi asiaksi, se kertoo oiekeastaan aika paljon sitten siitä miehestä.

kaikkea kun ei voi saada, ja se raskaus ja synnytys useimmiten näkyy jollain tapaa naisen kehossa ja jonkin aikaa menee siitä toipumiseen.

vaihtaisiko monet naiset ikääntyvän miehen esim kaljuuntumisesta tai eturauhasongelmista johtuen?

Vierailija

Lainaus:

Väitinkö mielestäsi edellä, että lantionpohjanlihasten heikon kunnon voisi havaita silmillä?

Tai että emättimen suun repeytymän voi korjata kuulilla?

Mies

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat