Auttakaa...

Vierailija

olen NIIN syvällä tässä elämässäni ja en oikein enä hahmota mikä on normaalia käytöstä ja mikä. Musta tuntuu välilä että mieheni aivan hullu mut sit hän avaa sanaisen arkkunsa ja lopulta olenkin minä se hullu ämmä.

Onko normaalia että mies suuttuu kahden lapsen ja näiden kaverin läsnäollessa niin kovasti että lasten kaveri hätääntyy huutoa ja kiroilua ja itkee yläkerrassa??? Näin on sattunut kahdesti. Jeesus miten hirveälle tuntuu kun kirjoitan tämän... Mies vaan sanoo että minkä hän voi jos on kova ääni hänellä. nelikymppinen ei näköjään osaa säännostellä äänenkäyttöään.. Mun mielestä lapselle ei edes huudeta kaverin läsnäollessa vaan asia selvitettään keskenään toisessa huoneessa tai sit jälkikäteen. kyseessä kuitenkin yli kymmenenvuotiaat lapset.

Mikäs normaalia alkon kulutusta. yli 30 tölkkiä menee viikossa. Neljä kertaa viikossa ukko saunoo juoden noin 6-7tölkkiä kullakin reissulla plus muina iltoina tölkki per ilta.

Olen yrittänyt jutella asioista mutta hän vaan hiljenee tai kieltää ongelmat tai sanoo että minä olen hullu ja etsin vaan nalkutuksen aiheita. Olen miettinyt kovasti eroasioita mutta en oikein tiedä minne mennä tai miten kolmen lapsen kanssa. Olen aivan lopppu. Tuossa tuli vain pari ongelmaa joita riittäisi kymmeniä ja taas kymmeniä kerrottaviksi...

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat