Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarviin keskusteluapua! Sain tänään kuulla olevani raskaana noin viikolla 27!

Vierailija

Pakko saada jollekin puhua nimettömänä ennen kuin mies tulee illalla pitkältä työreissulta! Hänelle haluan kuitenkin kertoa ihan ekana face-to-face.

Ikääkin on jo 42v ja lapsetkin jo kohta aikuisia. Mielessä pyörii vaikka mitä ajatuksia. Miten näin voi käydä? Oon tosi järkyttynyt!

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Mä olen kohta 46 v ja mun mielestä toi kirjoitus olisi voinut olla mun käsialaa....

Ja ap: Sain itse tietää sentään aika paljon aiemmin omasta raskaudestani 3 vuotta sitten ja kyllä se oli aluksi aika shokki. Meinasin jo aborttia minäkin ihan iän vuoksi, mutta onneksi ei tehty. Maailman ihanin pikkumies asuu nyt meillä! ja Isommat lapset on kans myytyjä. Tosin tuosta pahnanpohjimmaisesta tulee ihan lellipentu. Jos äiti yrittääkin hieman kieltää ja kasvattaa, niin isoveli romuttaa kaikki... Ei meidän pikkuista saa kieltää...

Vierailija

Itselläni samanlainen kokemus (tosin vuosien takaa). Raskaus todettiin viikolla 24 ja siinä sitten mentiin ;) Eli kyllä meitä on muitakin. Positiivistahan tuossa on poikkeuksellisen nopea odotusaika!!!

Hyvin ehti kaikki Kelan paperit täytellä ja muutkin. Sain äitiysavustuksenkin, vaikka päädyinkin neuvolan asiakkaaksi niin myöhään. Äitiyspolilla tuli rampattua silloin alkuvaiheessa aika paljon, kun piti tsekata, että onko kaikki kunnossa ja olihan se. Nyt sitten mies onkin jo 10-kesäinen. Päivääkään en vaihtaisi pois!

Tsemppiä!

Vierailija

-olisi tuntenut liikket jo, tai sitten se on joku vammainen (varmaan ryypännyt ja tupakoinutkin,kun ei ole raskaudesta tiennyt)

-jos on odottanut aiemmin, olisi kyllä tunnistanut nuo oireet

-vatsan muodosta ei voisi päätellä vähän lihoneensa, ellei sitten ole 200kiloinen jo valmiiksi

-42v ei kirjoita tuohon tyyliiin, ellei ole joku vähän vajaa

Vierailija

Pieni kateuskin täällä vihlaisee, kun oma lapsiluku on täynnä ja silti joskus vielä kaipaisi, että sen ihmeen saisi todistaa vielä kerran alusta alkaen...

En tarkoita vähätellä järkytystäsi - varmasti on kova totutteleminen ajatukseen - mutta silti. Vauva! :)

Vierailija

Lainaus:

-olisi tuntenut liikket jo, tai sitten se on joku vammainen (varmaan ryypännyt ja tupakoinutkin,kun ei ole raskaudesta tiennyt)

-vatsan muodosta ei voisi päätellä vähän lihoneensa, ellei sitten ole 200kiloinen jo valmiiksi

Vierailija

Kohtalo on paiskannut teitä nyt isolla lahjalla. Varmasti ajatukseen sopeutuminen ottaa aikansa, mutta täytyy sanoa, että nyt on lapsi kovasti halunnut tulla nimenomaan teille ja teidän perheeseen!

Vierailija

Itse olen melkein saman ikäinen ja itken parasta aikaa kohtuun kuollutta vauvaani. Olet saanut sen luokan arvokkaan lahjan, jonka täyttä arvoa et vielä edes tiedä. Onnea!

Vierailija

Ala tuossa vasta viikon päästä tuumailemaan, mitä oikeasti olet mieltä raskaudesta ja miten se vaikuttaa mihinkin.

Sillä onhan tuo sellainen uutispommi, ettei sitä kukaan tuosta vaan sulattaisi. Minä vähän luulen, että kahden viikon päästä odottelet vauvaa jo hymy huulilla!

Vierailija

Lainaus:

minä sain tietää raskaudestani vkolla 28, vkolla 29 tulivat viimeiset menkat. Vkolla 28 tunsin liikkeet, potkut. Vasta ultrassa selvisi todelliset viikkoni, neuvolantäti arveli viikkojani erittäin alakanttiin.

Tsemppiä! Lapsesi on selvästi tarkoitettu syntyväksi. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat