Muita tiukkoja synnyttäneitä?

Vierailija

Kertokaa!

Kommentit (12)

Vierailija

Kyllä synnyttänytkin voi olla tiukka. Lantionpohjalihaksia treenaamalla saa kuule ihmeitä aikaan. Itselläni on kaksi lasta ja uusi kumppani, joka jaksaa aina vaan ihmetellä, miten voin olla vieläkin näin tiukka. Ikävää, jos se saa sinut kokemaan alemmuudentunnetta, mutta näin se vain on.

Vierailija

Lainaus:

lujempaa kuin mies nyrkillään! Ja mies on sentään isokourainen vahva työmies.

Kaikki dildotkin on mennyt halki, siksi olen siirtynyt jelly-dildoihin. Kerran puristin mulkkua pillullani, niin sehän lerpahti, kun kaikki veri pakeni paisuvaiskudoksesta.

-viiden lapsen äiti, 45 v

Vierailija

En tajua, että minkälainen ihminen kehuu itteensä jollain nettipalstalla! "Joo, mulla on pystyt isot tissit, tiukka pillu, olen 15-vuotiaan näköinen jne"

Että kun nostaa itteensä tolla tavalla? Mitä siitä saa? Jotkut kicksit kai...Jotenkin kamalan lapsellista. Sitten käytte hekumoissanne lukemassa kun väljien naisten miehet käy lukemassa tätä palstaa ja hekumoi teistä. Voitte sitten rallatella, että vittuakos te akat ette treenaa paikkojanne tai mitäs läskit synnytätte 6 kg vauvoja. Tai ette vetäneet oikeista naruista ja saaneet sektiota.

Ei oikeasti tasapainoinen ihminen harrasta tuollaisia aloituksia! Mutta teille äideille on aina tärkeämpää nälviä muita ja päteä. Sitten kun joku väljä nainen kirjoittaa tänne, niin ilkutte kuin varikset!

Kukas se kissan häntää nostais jos ei kissa itse...?

Vierailija

lujempaa kuin mies nyrkillään! Ja mies on sentään isokourainen vahva työmies.

Kaikki dildotkin on mennyt halki, siksi olen siirtynyt jelly-dildoihin. Kerran puristin mulkkua pillullani, niin sehän lerpahti, kun kaikki veri pakeni paisuvaiskudoksesta.

-viiden lapsen äiti, 45 v

Vierailija

Eikö täällä liki kaikki ukot valita että on kuin nakkia kattilassa vispais,niin miten voi olla että naiset muka kehuu tiukoiksi itseään?Outoa.Mutta ap ON tiukka,ja varmasti siksi,että sitä pillua on käytetty muuhnkin kuin synnyttämiseen.Seksi (usein) ja orgasmit pitävät sen kunnossa,nih:=) ap

Vierailija

Joo mulla on niin tiukka että 5 lapsen jälkeen lääkäri joutui poraan reiän takaisin kun kasvoi umpeen koko reikä,tiukkaakin tiukempi imuri!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat