Imetysaikana järkevästi laihduttaminen? Onko turvallista?

Vierailija

Jälleen kerran 3. raskauden jälkeen perinteiset 10 kiloa jäivät. Lähtevät pikalaihdutuksella imetyksen päätyttyä melko helposti, mutta tällä kertaa en jaksaisi odottaa reilua vuotta...

Olen kyllä ennen syönyt imetysaikana juuri miten on huvittanut, eli myös herkkuja päivittäin. Normaalioloissa herkut ei mua juuri lihota. Mitä jos jättää kaikki herkut ja syö normaalisti mutta pienempiä annoksia? Putoaako paino silloin mitä tahtia? Onko painonpudotus vaikuttanut maitomäärään?

Kommentit (3)

Vierailija

Että MULLE riittää liikunta, syö PALJON tavallista ruokaa ja vähän mässäilee herkuilla, niin ja tietty juo paljon.

Itse enenmpikin liikun, kuin jätän syömättä. Kroppa vaatii imetysaikana kuitenkin enempi energiaa kuin normaalisti. Joten jos tarttee jättää ruokaa pois niin sen tekisin vasta kun en imetä.

Vierailija

mutta aion mennä Painonvartijoihin heti synnytyksen jälkeen. Heillä on imettäville oma pistelaskusysteeminsä (näin olen kuullut).

Ensimmäisessä raskaudessa en välittänyt painosta ja söin hyvällä omallatunnolla. Lopputulos oli lihominen...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat