Muita ympäri vuorokauden pahoinvoivia mammoja linjoilla....

Vierailija

kertokaa mitä syötte ja juotte, mikä maistuu ja pysyy sisällä.

-mehukeitolla ja tuck kekseillä päivän kärvistellyt äityli 7+3

Kommentit (11)

Vierailija

ja iltaa kohden tuntuu vaan pahenevan.

Mutta minulla verensokerin aleneminen on ihan kaikista pahin juttu. Eli jotain pientä on syötävä vähän väliä. Mehukeitot on maistunut välipalana ja rusinat ja hedelmät. Ja kun muistaa syödä välipaloja tarpeeksi usein, niin myös kunnon ruoka maistuu

Rv 10+0

Vierailija

Pahimmillaan tilanne oli se että jos join puoli lasia vettä oksensin sen vartin sisällä pois. Yritin syödä kylmiä hedelmiä, mehujäätelöä, sokeritonta mehua ja mehukeittoa, maustamatonta jugurttia marjoilla jne. Sama mitä söi kun mikään ei juuri pysynyt sisässä.

Pahoinvointi loppui rv 14 ja siihen mennessä paino oli tippunut 68kilon lähtöpainosta 59kg.

Myöhemmin äitiyspolin lääkäri sanoi että pienoista apua olisi voinut tuoda jos olisin maannut jonkin aikaa tipassa osastolla enkä olisi edes yrittänyt syödä.

Riskiä en enää uskalla ottaa ja tämä lapsi tulee jäämään ainokaiseksi.

Vierailija

oli niin paha olo iltasinkin,että saatoin ennen nukkumaan menoakin käydä oksentamassa.

Välillä ainoita mitä pystyin syömään oli mehujäät. Ne joskus jopa helpottikin oloa. Ja samoin pakastimesta kohmeisina syödyt mansikat ja mukaan vähän hunajaa jos suinkin pysty.

Viinirypäleetkin oli hyviä,kun mikään ei maistunu,mutta piti jotenki saada verensokereita ylös. Joskus jogurttikin meni,rahka taas paremmin. Mehukeitto ja sokerikorppu oli kanssa hyvä yhdistelmä. Vauvojen hedelmäsoseita kannattaa kokeilla kanssa!

Keitot maistu välillä,mutta ne ei äytä vatsaa ja tulee helpommin ulos.

Kyllä se siitä! Itsellä loppui jatkuva oksentaminen rv 18 tienoilla.

Vierailija

Minulla onneksi neljän raskauden pahoinvoinnit jo takana ja aika kullannut muistot, ainakin osin..

Itse opin kerta kerralta paremmin sietämään öklötystä, paras keino on jatkuva syöminen, se, että päästää mahan tyhjäksi on kaikista pahin mitä voi tehdä.

Pitää syödä mitä ikinä pikkuisenkaan pystyy vaikkei olisi nälkä eikä tee mieli.

Ja millä minä elin..

Muroilla jääkylmässä maidossa, kylmä maitokaakao, tuorekurkku, minttusuklaajäätelö, lenkkimakkara. kaikenmaailman keksit ja korput. Kylmä omppumehu, appelsiinimehu. Niin ja mehujäätelö oli ihan huippua huonoon oloon.

rasvainen ja lämminruoka ei tehnyt ololle hyvää.

Ei viimosen päälle terveellistä mutta kun jotain edes saa sisälle, kiloja katellaan sitten myöhemmin..

raitis ilma, vähänkään jos jaksaa ulkoilla niin sekin helpottaa ja jos ei ulos jaksa mennä niin itse nuokuin tuuletusikkuna auki..

Vierailija

Ruoka helpottaa hetkeksi oloa.. Tuntuu vaan etten hengissä enään selviä viikkoakaan tämän olon kanssa. Nyt rv 11+3 ja pahoinvointi alkoin 6+....

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat