Vaalea näppylä häpyhuulessa

Vierailija

Huomasin eilen heti sekstailun jälkeen vaalean ulkonevan näppylän sisempien häpyhuulien sisäpuolella. Mies (jonka kanssa olen lähes 10v ollut) arveli sen olevan seksistä tullut hankauma josta syntynyt rakkula, mutta mun mielestä ei... tuo on vieläkin ja välillä sitä on kihelmöinyt. Tiedä vaikka siinä olisi pitempäänkin ollut, en osaa sanoa kun en juuri peilaile genitaalejani.

Jos tuo nyt onkin herpes, niin miten sitä hoidetaan? Tarviiko lääkärin arviota ja onko siihen lääkkeitä? Se kans mietityttää et onko suuseksi mennyttä elämää. Miehellä ei oireita. Itselläni on ollut joskus pienenpieniä kipeitä näppylöitä (kasvojen) huulen ja ihon "välissä", mut oon ajatellut ne vaan kipeiksi finneiksi. Ehkä sit kuitenkin herpestä?

Kysely täällä ei juuri auttane, oon huomenna kai lääkäriin menossa mut jos joku osais vastata edes jotain, kun tuo mietityttää aika lailla.

Kommentit (10)

Vierailija

kiitti asiallisille vastaajille :-)

(ps. miten tältä palstalta löytää vanhempia kirjoittamiaan viestejä, kun tuntuu ettei toi hakutoiminto löydä niitä? esim jos huomenna etsin tän ketjun niin en välttämättä löydä sitä ollenkaan)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat