Varkaita päiväkodissa??

Vierailija

Miten yleistä on, että päiväkodissa häviää lapsen ulkoiluvaatteita kuin tuhka tuuleen? Ilmeisesti joku lastaan hakenut on tavaran napannut, koska päiväkodissa ei ole ollut ulkopuolisia. On kovin epätodennäköistä, että joku olisi ottanut tavaran vahingossa, sillä ryhmässä ei ole vastaavia muilla. Olen täysin ihmeissäni, miten tällaista voi sattua, kun se omalle kohdalle kolahti. Kertokaa, onko tämä yleistäkin?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

No riippuu tuo ulkoilu varmaan aika paljon siitä missä päin asutaan, me kaikki kun emme asu pääkaupunkiseudulla... Esim. Pohjois-Suomessa on tänään -20...-30 astetta pakkasta.

Vierailija

Kylmemmältähän nämä etelän kelit tottumattomille nyt ovat. Ja todellakin ulkoilevat nyt jos milloinkaan.

Mitä te mitään talvikenkiä hankittekaan, jos ei talvella kerta ulkoilla????????

Vierailija

kerran eräs haalari palautui vasta kahden viikon päästä koska lapsi oli vasta silloin uudestaan etäisällä, joka oli ottanut varahaalarin (siis ex lupasi tuoda varahaalarin, joka saa jäädä isälle) mukaansa. Vasta kun äiti ihmetteli miksei isä ottanutkaan varahaalaria mukaansa ja lapsi kertoi isällä olevan varahaalari ja äiti näki ilmoituksen ja laski 1+1...

Vierailija

eihän sitä tietenkään voisi mitenkään todistaa, mutta jos myyntiin tupsahtaisi juuri samanlaiset kengät, saman koonkin ja ne sattuisi vielä olemaan lähialueella myynnissä, niin kovin epäilyttävältä tuntuisi.

Harmittaa ihan vietävästi lähteä ostamaan uusia kenkiä, kun nämä tänään kadonneet olivat kolmatta kertaa jalassa :(.

ap

Lainaus:

Pidäpä huuto.nettiä silmällä, ovatko kohta myynnissä..? Hankala tietenkään todistaa mitään, mutta saisit jonkun seltyksen tapahtuneelle.

Vierailija

ja aikovat laittaa lapun kaikkien ryhmien oviin... Eli kaikki mahdollinen kai on tehty nyt. Ja huomenna sit kenkäostoksille. Olen aivan raivona.

ap

Vierailija

joissa lapsen nimi kissankokoisin kirjaimin. Kengät ovat ryhmän pienempiä, eikä muilla ole samanlaisia. Lapset eivät olleet tänään ulkona ja kengät olivat vielä päiväuniaikaan siinä paikassa, johon isä ne aamulla jätti. Pari tuntia myöhemmin kadonneet. Kyseessä ei voi olla edes henkilökunnan erehdys, sillä kengät ovat värinsä puolesta jääneet henkilökunnan mieleen (näin minulle on kerrottu).

Olen todella raivona. Eihän kukaan oikeasti varasta toisen talvikenkiä omaa lastaan varten. Eihän sellaista oikeasti tapahdu - eihän!

Vierailija

niin ovella oli tullut joku pariskunta vastaan ja heillä oli ollut veljeni toppahaalari kainalossa. 5 min. myöhemmin kun olisi ollut poikaa hakemassa ei olisi ollut haalaria mitä pojalle päälle pukea.

Vierailija

on esikoisen talvikengätkin joskus vaihtuneet vuorokaudeksi. Mutta pointti on nyt siinä, ettei tyttöni ryhmässä ole toisella lapsella samanlaisia ja samanvärisiä kenkiä. Ja muissa ryhmissä on selvästi isompia lapsia eli ei tyttöni kengät voisi millään mahtua kenenkään jalkaan. Eli kyseessä ei voi olla sekaannus.

Tyttöni kengät eivät sitäpaitsi tänään olleet eteisessä, vaan tytön nimetyn naulakon alla muiden vaatteiden kanssa samassa paikassa. Vieressä on vain toisen tytön naulakko ja tämä tyttö oli vielä hoidossa. Sitäpaitsi jos kengät olisivat vaihtuneet, niin eikö pk:ssa olisi pitänyt olla yhdet ylimääräiset kengät??! Mutta kun hain lastani, oli ryhmän lapsista paikalla neljä lasta, mutta vain kolmet kengät. Omituista minusta.

Lainaus:

vuorokaudeksi. Toisella lapsella oli samanlaiset eri kokoa ja olivat napanneet väärät kengät. Kyllä harmitti kuitenkin, mutta onneksi kengät palautuivat. Vahinkoja sattuu!

Vierailija

Pidäpä huuto.nettiä silmällä, ovatko kohta myynnissä..? Hankala tietenkään todistaa mitään, mutta saisit jonkun seltyksen tapahtuneelle.

Vierailija

Vikingin kengät ja Reiman hattu. Vähän harmitti kun "vaihdossa" tuli huonommat ja NIMIKOIMATTOMAT tilalle. Hoitopaikassa nämä "vaihdot" ei ole tapahtunut vaan silloin kun ovat olleet reissussa esim. kirjaston satutunnilla. Mä olen alkanut tekemään niin että jos on vähänkin arvokkaampaa niin niissä on nimi ja puhelinnumero kissan kokoisin kirjaimin.

Vierailija

vuorokaudeksi. Toisella lapsella oli samanlaiset eri kokoa ja olivat napanneet väärät kengät. Kyllä harmitti kuitenkin, mutta onneksi kengät palautuivat. Vahinkoja sattuu!

Vierailija

jos joku olisi vahingossa laittanut lapseni talvikengät oman lapsensa jalkaan, niin eikö silloin olisi pitänyt jäädä yhdet ylimääräiset kengät tilalle?? Ei ollut ryhmässä yksiäkään ylimääräisiä kenkiä, kun lapseni noudin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat