Monimutkainen tilanne

Vierailija

Vinkkiä kaipaisin. Miten suostutella mies isyystesteihin?

Kyse on lapsesta, joka on saanut alkunsa ennen minun ja mieheni suhdetta. Lapsen äiti ei tahdo isyystestiä, isäehdokkaita on useampia, mutta tuntuu olevan ihmeellisen varma siitä että juuri minun mieheni on lapsen isä.

Lapsi sai alkunsa siis iltana jolloin ainakin kolme eri miestä kävi painamssa tätä naista.

Minua itseäni ärsyttää suunnattomasti tämä epätietoisuus, olen sen miehellekin kertonut, mutta hän, elatusmaksujen pelossa, ei tahdo vaatia testiä.

Ihmettelen myös tätä miehen välinpitämättömyyttä, tietääkseni hän ei ole koskaan edes lastaan nähnyt, vaikka samalla paikkakunnalla asutaan kuin tämä nainen lapsensa kanssa. Hän ei myöskään ole halunnut sanaakaan kuulla lapsesta, pelkkä nimen mainitseminenkin saa hänet raivon valtaan. Ja kun minä ajattelisin omalle kohdalle tuota tilannetta, niin kyllä minä ainakin haluaisin selvittää, onko lapsi minun vai ei.. Luulisi siinä nyt jotain tunnettakin olevan, onko mieheni vain kylmä ihminen vai ovatko kaikki tällaisia?

Vielä hullunkurisemmaksi asian tekee se, että meillä on samanikäinen lapsi kuin tämä toinen.. eli tulevaisuudessa menevät todennäköisesti samaan kouluun, samalle luokalle.. Miten lapsellekin tällaisen tilanteen selittää? "Voi olla että sinulla on sisarus, tai sitten ei.."

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat