Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi juo pelkkää korviketta ja mulla on rahaa 5€ 2 viikoksi, mitä annan tuolle lapselle?

Vierailija

Sitten kun rahat ja korvikepurkit 6kpl ovat loppu? Sossuun vein vasta ensimmäisen hakemuksen

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Lainaus:

ihmiset, jotka eivät edes ravintoa pysty lapsilleen tarjoamaan, vaikka hyvinvointivaltiossa eletään. Tollasille tarvittaisiin joku 24 h hoitaja kotiin auttamaan, että arki sujuisi.

Mikä sinullakin ap mättää, että olet saanut itsesi tuohon jamaan?

Vierailija

tuollaisissa olosuhteissa.

Jos tämä on totta, niin ihan oikeasti ap, ota yhteys sinne lastensuojeluun. Ajattele lastasi ja hänen parastaan... Lupaathan...

Vierailija

Miten sinua voisi auttaa parhaiten tässä akuutissa tilassa? Joku voi soittaa vaikka asuinpaikkasi seurakunnan diakonille ja pyytää apua.

Vierailija

Et vastaa missä asut. Lopetan juuri omani imettämistä, jos asut lähellä voisin tarjota maidot. Pumpulle ei heru mutta imettää voin. Itse elän alle kahdella sadalla kuussa ja hyvin riittää jos ei turhia ostele. En ole itselleni mitään hankkinut kahteen vuoteen. Kävellen hoidamme asiat. Liikunta auttaa jos on väsynyt ja vauvakin nukkuu vaunuissa paremmin. Tupakoitko? Maksaa liikaa? Mieti mitä ostat ja mitä ilman voisitte elää. Kertoisitko sähköpostisi jos haluat apua, sitä olisi tarjolla. p.s se kirppis saattaisi toimia oletko kokeillut?

Vierailija

Mulla meni ihan hyvin ennen lasta eikä mun tarttenut mennä ensikotiin koska olin silloin ihan ok

Nyt on mennyt joulukuun alusta asti ihan perseelleen. Me ollaan jonossa perhetyöntekijälle

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat