Julkkiksilla etuoikeuksia synnytyssairaaloissa?!

Vierailija

Minä kun menin naistenklinikalle jokin aika sitten, jouduin ensin osastolle koska vedet oli mennyt mutta ei supistellut vielä. Tällä osastolla sai olla vain naiset, vaikka olisin todella halunnut mieheni mukaan. Mutta kappas, samalla osastolla oli eräs julkkismalli voivottelemassa kovaan ääneen ja hänelläpä olikin mukana miehensä? Miksi? Miksi muitten miehet ajettiin pois?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Lainaus:

ulkomaille synnyttämään! Ovat muutenkin sikarikkaita ja käyttävät törkeästi hyväkseen julkista terveydenhoitoa, kun tavikset raivataan tieltä pois jonnekin sairaalan kellariin, että joku julkkis saa omia osaston itselleen!

Vierailija

Ihan samalla tavalla meitä kohdeltiin. Tämä julkkis oli muuten yllättävän mukava ja ihan tavallinen ihminen. Hän kertoi tosi paljon omasta elämästään, niin kuin minäkin, ja olin todella ihmeissäni, kun hän kertoi rahaongelmistaan. SItä luulisi, että kaikilla julkkiksilla on rahaa, mutta ei se niin mene.

Vierailija

Lainaus:

Mitä jos saikulla olis ollut täyttä niin olisko ne sitten laittaneet tavissynnyttäjät jonnekin aulaan makaamaan, että joku perkeleen rouva ministeri saa 4 hengen huoneen!

Sinänsä minusta huolestuttavaa, että näin tehdään. Sitten ministerit kilvan vakuuttelevat, että meillä on korkeatasoinen sairaanhoito. No, kyllä kai, jos ihan yksityispotilaan kohtelun saa julkisessa sairaalassa.

Vierailija

Rinta rinnan olen pumppailut tissejäni yhden julkkiksen kanssa sairaalassa. Pienessä huoneessa oli vielä pari muutakin mammaa pumpulla. Aika kaukana oli siinä julkkiksen erityiskohtelut!!

Vierailija

Lainaus:

Ministeri Paula Lehtomäki sai pitää neljän hengen huonetta yksityishuoneenaan, kun synnytti lapsensa.

Olisin muuten valittanut, että miehet hittoon täältä.

Mitä jos saikulla olis ollut täyttä niin olisko ne sitten laittaneet tavissynnyttäjät jonnekin aulaan makaamaan, että joku perkeleen rouva ministeri saa 4 hengen huoneen!

Vierailija

ja siksi julkkiksille on eri säännöt...

Sairaalat toivoo, että ne hehkuttaa jossain mediassa, että synnytin siellä ja siellä, kaikki meni hyvin ja henkilökunta oli niiiin ystävällistä ja ihanaa. Ei siihen nipot kiellot sovi!

Taviksista taas ei ole kuin vaivaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat