Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mä en kestä tätä mun elämääni!

Vierailija

Ainaista rahanpuutetta, ei ikinä rahaa sillai kun haluais! Eikä siihen ole mitään mahdollisuuksiakaan, me, nelihenkinen perhe kituuttaa vuodesta toiseen 1600 euron tuloilla. Ja tilanne ei muutu miksikään vaikka mitä tekisi. Jokainen isompi ostos on ponnisteluiden tulos.

Mä olen ihan varma että ennenaikaiseen hautaan mä joudun tän kamalan huolen takia. Nytkin pitäisi neljä viikkoa elää ja rahaa on 600 euroa, sillä maksat laskut ja kaikki, ei paljon ruokaan jää rahaa!

Vituttaa......

Kommentit (9)

Vierailija

Ei saada sossusta mitään, sinne on ihan turha mennä.

Ja en voi mennä mihinkään töihin, nimittäin täällä maalla ei ole edes työttömille töitä, saatika sitten lisätöitä. Ja opiskelen kokopäiväisesti ja jos sattusin saamaan iltatöitä, niin varmaan menis lähes veroa. Ja milloin sitten olisin lasten kanssa, nekin tarvitsee mua??

Elikä tilanne on mahdoton, ainoa keino olisi erota ja jättää mies mutta 15v avioliiton jälkeen ei mahdollinen vaijtoehto ja pelkän rahan takia ei kannata erota, sitä mieltä minä olen.

Pitää vain kärvistellä koko loppuelämä, ehkä sitten taivaassa palkitaa!

ap

Vierailija

kasvattaa tulojaan!

Ja juuri kouluun olen menossakin, alkaa nyt maanantaina ja toi tonni on mun ansiosidonnaista päivärahaa, menen työllisyys´koulurtukseen joka kestää kaksi vuotta. Ajokilometrejäkin tulee rutkasti mutta pakko saada koulutus jolla saa töitä!

Mutta ei se sen jälkeenkään paljoa tilanne parane, ehkä saan kolme-neljä sataa enemmän, jolla ei juhlita mutta rahaa se kuitenkin on!

Nyt vaan tuntuu niin toivottomalta, en saa koulutustukeakaan kuin joskus lähes viiden viikon päästä ja miehen pienillä tuloilla pitäisi elä yli kuukausi, tuntuu mahdottomalta!

Nuoremmalle lapsellekin pitäisi saada sukset mutta ei nyt mistään saa, pitää sanoa koulussa ettei ole suksia eikä monoja eikä rahaa ostaa niitä.

ap

Mut kiitos kaikille jotka jaksoitte edes lukea tätä seklavaa juttua!!!

Uusimmat

Suosituimmat