Kerrotaanko Naistenklinikalla ultrassa lapsen sukupuoli?

Vierailija

Siis mikäli haluan tietää, kertovatko?

Kommentit (13)

Vierailija

Olen naisten klinikan asiakas riskiraskauden takia, käyn siellä kolmen viikon välein, ihan viikosta 6 lähtien. Eikä mitään kolmesta ultrasta ole tehnyt lääkäri, vaan kätilö. Eikä ole ollut puhetta että lääkäri tekisi.

Joka tapauksessa, kerrottiin viime viikolla kumpi tulee kun kysyttiin.

Jaa, kyllä mulla on joka kerta sen rakenneultran tehnyt LÄÄKÄRI. Sen tekee aina lääkäri, jos raskaus katsotaan riskiraskaudeksi esim. jonkin perussairauden vuoksi.

[/quote]

Vierailija

Lainaus:

Olen naisten klinikan asiakas riskiraskauden takia, käyn siellä kolmen viikon välein, ihan viikosta 6 lähtien. Eikä mitään kolmesta ultrasta ole tehnyt lääkäri, vaan kätilö. Eikä ole ollut puhetta että lääkäri tekisi.

Joka tapauksessa, kerrottiin viime viikolla kumpi tulee kun kysyttiin.

.

[/quote]

Taustalla kohtukuolema, fosfolipidivasta-aineet ja kilpirauhasen liikatoiminta. Ja kuuden raskauden ultrat on tehnyt lääkäri.

Vierailija

Riippuu aivan kätilöstä että kertooko. Heillä on oikeus olla kertomatta mutta ei velvollisuutta. Riippuu varmaan siitäkin mihin sävyyn kysyt. Meille on kerrottu x 2.

Vierailija

Lainaus:

Ensinnäkin NKL:lla normaalisti KÄTILÖ tekee rakenneultran - ei lääkäri

Riippuu aivan kätilöstä että kertooko. Heillä on oikeus olla kertomatta mutta ei velvollisuutta. Riippuu varmaan siitäkin mihin sävyyn kysyt. Meille on kerrottu x 2.

Jaa, kyllä mulla on joka kerta sen rakenneultran tehnyt LÄÄKÄRI. Sen tekee aina lääkäri, jos raskaus katsotaan riskiraskaudeksi esim. jonkin perussairauden vuoksi.

Vierailija

Lääkäri kertoi, että tyttö on tulossa 100% varmuudella. Synnytyssalissa ylläri olikin melkoinen, kun rinnalle nostettiin poika isoilla vehkeillä varustettuna.

Missä vaiheessa lie vaihtunut=)

Vierailija

Mulle kätilö sanoi, että jos ei saa hyvin näkymään sitä, ei sano mielummin mitään ettei tule sitten harmistuksia. Me saatiin ihan kuvakin että poika olisi tulossa ja paikkansa piti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat