Empaattinen nainen rakastuu helpoimmin narsistiin- onko totta?

Vierailija

Empattinen nainen ymmärtää ja ymmärtää- vaikka mies tekisi mitä- onko totta?

Kommentit (4)

Vierailija

aika aikaisessa vaiheessa, eikä anna itseään kohdella huonosti. Eli minä luulen, että jonkinlaiseen traumaan luonnehäiriöinen voi uhrissaan tarttua. Vakka kantensa valitsee. Siksi olen sitä mieltä, että avioeron jälkeen myös sen omasta mielestään 'normaalin' osapuolen kannattaisi käydä läpi syitä, miksi oli toisen puolisokseen valinnut.

Vierailija

narsistiin rakastuu sellainen, jolla on omassa tunne-elämässään joku kolhu. Narsisti osuu ja uppoaa siihen kolhuun. Kun nainen parantuu, niin sitten hän huomaa, mitä on mennyt tekemään. Jos ei parannu, niin jatkaa suhteessa.

Vierailija

tiedän. Paras kaverini oli narsistin kanssa naimisissa. Turvakodin kautta piti lähteä siitä. Ja ex on elämänikuinen riesa.

Tiedän toisenkin henkilön, joka oli narsistin kanssa naimisissa. He molemmat lähtivät, kun ymmärsivät oman mielenterveytensä takia lähteä. Kumpikin oli naimisissa tyyliin kunnes kuolema meidät erottaa. Tällaisesta suhteesta on vaikea lähteä.

Toinen yhteinen piirre heillä on: mies onnistui lannistamaan heidät molemmat. Toinen kaveri on uskomattoman tyylikäs nainen, mutta mies sai hänet aivopestyksi, että olisi ruma. Tällöin on vaikea lähteä.

Toinen oli naimisissa n. 5 v, toinen liki 10 v. Kyllä he molemmat empaattisia ovat, mutta silti väitän, että oma rikkinäisyys on se, mikä heidät sellaiseen suhteeseen ajaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat