Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt iski paniikki!!!

Vierailija

Kävin lääkärillä joulun alla kun lähinnä iltaisin hengitykseni rohisi/vinkui. Meillä myös koko perhe yskinyt viikkoja.

Lääkäri määräsi hönkäiltäväksi kortisonia (olen atoopikko), jota en sitten käyttänyt lopulta montaa päivää.

Olen olut muutaman päivän polttamatta liki 20 vuoden jälkeen.

Kovin paljoa en koskaan ole polttanut enimmilläänkin 1/2 askia per päivä ja vuosia vain muutama per pv.

Tämä paniikkini johtuukin nyt siitä, että menin äsken lukemaan tuosta keuhkoahtaumataudista.

Mulla on ns. tupakkayskä ollu vuosia, olen väsynyt ja päätä särkee ehkä useammin kuin ennen (stressiä??? oireet pahenivat kun oikein pelkäsin joulun alla), ja sitten tuo jo mainitsemani vinkuminen (joka nyt rauhoittunut) ja limaakin noussee (?). Hengenahdistusta ei ole, mutta ylipainoni vuoksi kyllä "läähätän" lenkiltä tullessa;)

Hitsi kun meni nyt yöunet ihan kympillä:(

Kommentit (8)

Vierailija

mutta täälläpäin liikkeellä sitkeätä virus yskää.

Ei siis pelkästään meidän perheessä vaan monessa muussakin perheessä viikkoja kestävää köhimistä.

Ekana perheessämme yskimään alkaneet ovat jo "voiton" puolella.

Kokeissa käyty, eikä niissä mitään erikoista, joten diagnoosina ollut tosiaan tuo virusperäinen yskä.

Mulla ei niinkään mitään kovaa yskää ole ollut, siksi lääkäriin patistikin tuo iltavinkuminen, johon määrättiin kortisonia, jota en sitten erinäisten sivuvaikutusten vuoksi halunnut vedellä. Eikä tuota vinkumista ole taas sitten ollutkaan kun hieman tuota mieltäni (=mielikuvitustani)sain rauhoittumaan, enkä ole itseäni tarkkaillut alinomaan.

Yhteenvetona siis= Päässä vikaa!

Vierailija

Toivottavasti itse olet täydellinen!

Lainaus:

kun tajusit, että oikeasti voit kuolla tupakan takia?! Oletko rajoittunut käsityskyvyltäsi? Joka ikisessä paketissa on varoitukset tupakan vaarallisuudesta. Nyt voi vain kysyä, että kannattiko?

Ja olen kyllä tupakoijia sen verran tavannut, että tiedän, että kun yskä vähän hellittää, niin jo kiskot taas tupakkaa posket lommoilla! Siihen asti kun *HUI* tajuat, että voit saada syövänkin...

Vierailija

kun tajusit, että oikeasti voit kuolla tupakan takia?! Oletko rajoittunut käsityskyvyltäsi? Joka ikisessä paketissa on varoitukset tupakan vaarallisuudesta. Nyt voi vain kysyä, että kannattiko?

Ja olen kyllä tupakoijia sen verran tavannut, että tiedän, että kun yskä vähän hellittää, niin jo kiskot taas tupakkaa posket lommoilla! Siihen asti kun *HUI* tajuat, että voit saada syövänkin...

Uusimmat

Suosituimmat