Syöminen ja nukkuminen

Vierailija

Siinäpä elämäni sisältö. Koko ajan pitää olla joko ruokaa laittamassa, syömässä tai nukuttamassa. Välillä tietysti vaihdetaan vaippaa.

Kolme 0-5-vuotiasta lasta ja tuntuu, että arki on jyrännyt täysin minut itseni.

En kaipaa mitään viikon lomia ilman lapsia tai jatkuvia hemmotteluhetkiä kauneushoitoloissa, mutta JOTAIN vaihtelua tähän tasaisen tappavaan arkeen!

Olen nyt kolmannen raskaus- ja vauva-aikana ollut todella väsynyt ja masentunut. Arkirutiinitkin ovat välillä toodellisen työn ja tuskan takana.

Isommat lapset kiukuttelevat ja nahistelevat keskenään.

Pienimmän nukkumisten kanssa on vaikeuksia. Tuntuu, että koko elämä pyörii päiväunien ja kokkaamisten ympärillä. Jos päikkärit menee vituiksi, koko päivä tuntuu menevän pilalle. Eineksiä syödään jo niin usein kuin kehtaa.

Turha kai mainitakaan, että parisuhde on tyystin unholassa. Ei vain jaksa muuta kuin kiukutella miehelle.

Elämä on ihan kamalaa :(.

Kommentit (4)

Vierailija

Pääsetkö edes kerran pari viikossa jotain harrastamaan? mulla on 2lasta 2 vikäerolla, mut lisäks oli pikkulapsiaikana 2 lasta meillä perhepäivähoidossa ja se on tosiaan rankkaa. saatko isompaa jonnekin kerhoon välillä? Tai onko lähellä perhekerhoa, jossa ainakin saa seuraa muista äideistä? Ne auttoi mua rankimmasa vaiheessa, kun yöt valvoi vauvan kanssa ja päivät isompien lasten.

Vierailija

saisin sun "ongelmasi" eli kolme ihanaa lasta, kun ei meinaa sitä ensimmäistäkään millään kuulua :(

Jaksamista, lämmittele ajatuksella että meitä on monta sulle kateellista!

Vierailija

hankit kolme lasta noinkin pienellä ikäerolla ja sitten ihmettelet kun et jaksa, huhhuh! Tuliko jotenkin yllätyksenä että pienten lasten kanssa on rankkaa? Anna kun arvaan: olet hädin tuskin 25-vuotias joka alkoi liian nuorena leikkiä kotia. Koulut on jääneet ja työpaikan saamisesta ei ole toivoakaan, tosin ei haluakaan.

Vierailija

ja olen heistä kiitollinen :). Tämä arki vain on nyt tuntunut jotenkin todella rankalta.

Kolmosen provoiluun en vaivaudu edes vastaamaan. ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat