Ai että, juuri sain kotidopperilla kovan sykkeen kuuluviin :)

Vierailija

viikkoja 10+3

Kommentit (13)

Vierailija

Lainaus:

että auttaa kuuntelua, mikäli ei ole paljon vatsanpeitteitä. Mutta ei kai sitä poissulje, etteikö voisi kuulla. Enemmän ehkä vaikuttaa kohdun asento, onko tosi taaksepäin jne.

Mulle sanottiin, ettei läskeillä ole mitään vaikutusta.

Vierailija

jos ei kuule, niin jäisin varmaan tarkkailemaan oireitani ja odottelemaan pari päivää ja koittaisin uudelleen. On tehtävä itselleen selväksi, ettei aina välttämättä kuule, ainakaan näin varhain. Sai sitä nytkin tovin metsästää. Mutta joko se on investointi tähän masiinaan tai sitten juoksu aina paniikkikohtauksen tullen ultraan yksityiselle, á noin 120 e. Halvemmaksi tulee näin ;)

Vierailija

sitten on joku angelsound.com tai vastaava, joku varmaan tietää :)

Onnea äänistä, tuli hyvä mieli puolestasi :) siellä se pikkuinen polskuttelee..

fanny

Vierailija

että auttaa kuuntelua, mikäli ei ole paljon vatsanpeitteitä. Mutta ei kai sitä poissulje, etteikö voisi kuulla. Enemmän ehkä vaikuttaa kohdun asento, onko tosi taaksepäin jne.

Vierailija

Mutta OT, mä en ole ikinä ymmärtänyt noita kotidopplereita. Itselläni ei tulisi mieleenkään haluta, saati hankkia sellaista. Mitä, jos ei löydäkään ääntä? Useinhan terkankin pitää tosi tarkasti hakea. Jos istukka on edessä ja ääniä on vielä vaikeampi löytää?

Jos ette löydä ääniä, mitä teette? Mä varmaan panikoisin ja soittaisin neuvolaan, tulisi luultavasti turhia käyntejä. Ja mitä jos vauva olisikin menehtynyt? Mitä hyötyä laitteesta olisi siltikään, myöhäistähän se on sitten kuitenkin.

Vierailija

myy noita, mutta tällä hetkellä tehdas ei valmista uusia, ja siksi ei ole varastossa... käytettyinä löytyy kaikista huutiksesta keltaiseen pörssiin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat