Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vaunukielto

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Oletteko törmänneet kauppoihin tms. paikkoihin, joissa on kyltti ovessa: ei sisälle lastenvaunujen kanssa? Miten olette toimineet? Törmäsin itse tänään 1. kertaa sellaiseen ja teki mieli rynnätä sisään ja kysyä, mihin he neuvovat laittamaan nukkuvan lapsen, jos ei häntä saa rattaissa nukuttaa?! Kyllä menettivät hyvän asiakkaan tänään! Ei tee mieli enää astua ko. liikkeeseen - ja varmasti levitän sanaa muillekin äideille! P.S. Kyseessä on tavaratalo Helsingissä. X-(

Kommentit (3)

Vierailija

paikkoihin on kiellettyä mennä lastenvaunuilla ilmeisesti sen takia, että tilat ovat niin ahtaat että vaunut tukkisivat ihmisten nopean ulospääsyn esim. tulipalotilanteessa. Kieltämättä tuollainen rajoitus vie shoppailevien kotiäitien rahat muuhun osoitteeseen. Kovasti kyllä jäi uteluttamaan missä liikkeessä tuollainen kielto oli kun puhut oikein tavaratalosta, itse en ole sellaiseen törmännyt vaikka olenkin kuullut vaunukiellosta jossain pienissä kahviloissa tms.

amih73
Seuraa 
Liittynyt8.6.2008

Olen kuullut, että jossain pienessä liikkeessä tai kahvilassa ei vaunuja haluta sisälle. Sen ymmärtää tilan puutteen vuoksi. Tavaratalo kyllä kuulostaa oudolta. Mikä tavaratalo on kyseessä?

Uusimmat

Suosituimmat