Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitto että minulla on hauskaa kun hakkeroin itseni mieheni facebookkiin...

Vierailija

Mies on todella laiska facebookin käyttäjä, joten olen ottanut tavakseni käydä siellä päivittämässä hänen elämäntapahtumiaan. Uskon, että hän tuskin on käynyt sivuillaan pitkään aikaan ja luulen, että hän ei tule sinne paljon vilkuilemaan tulevaisuudessakaan.

Joskus alkusyksystä mieheni yksi entinen opiskelukaveri pyysi häntä kaverikseen. No kohteliaisuudesta olen sitten vastaillut niitä näitä hänen kyselyihinsä kuulumisista pitkin talvea. Mutta en olisi ikinä uskonut millaisia tunteita tällä naisella on mun miestäni kohtaan! Viime aikoina on nimittäin alkanut tulemaan sellaista tekstiä, että en tiedä pitäisikö punastua vai tulla mustasukkaiseksi.

Apua Mitä teen!

Kerronko miehelle vai tälle naiselle, että sori se onkin minä joka olen sinulle vastaillut?

Kommentit (15)

Vierailija

onkohan monikin av-mamma täällä nyt lähetellyt juuri naamakirjassa viestejä entisille tuttavuuksilleen, ja pelkääkin nyt että mies ei olekaan tosissaan ja vastausten takana onkin naurusta hykertelevä vaimo... ;D

jees. miehet on typeriä.

ei omanikaan tajunnut yhtään mitän kun sen s-posteihin ja facebook sivuille hakkeroiduin, kun alkoi epäilyttämään sen touhut netissä.

ja olevinaan vielä it-alan mies...

Vierailija

Ei juma....on siinä selittämistä. Toi viesteihin vastailu ja ystävien hyväksyminen ym menee yli ymmärryksen...aattelitko ettei miehes huomaa koskaan tätä?

Vierailija

kun ajattelin, että mies ei kuitenkaan käy katsomassa onko sitä pyydetty kaveriksi niin hyväksyin ystäviksi kaikki ketkä häntä kysyivät. Ajattelin, että olisi mieheltäni töykeää jos ei ottaisi vanhaa opiskelututtua kavereiksi...

Vierailija

Lainaus:

Meillä profiili ainakin julkinen enkä ymmärrä miksi jotkut haluavat salata sen.

Itse en ainakaan halua julkista profiilia. En halua että kaikki tuntemattomat näkevät statuksestani että koska meidän perhe on poissa kotoa tai että tuntemattomat katsovat kuviani. Miksi tuntemattomien pitäisi nähdä minusta mitään? Helpointa on määritellä profiili vain ystävien katsottavaksi, ja samoin myös kuvat vain ystävien katsottavaksi.

Ja mitä sillä on väliä, onko sinulla tuntemattomilta jotain salattavaa?

Eikö ole tärkeämpää, että tutuilta ei ole mitään salattavaa, eli profiili näkyy heille?

Olettaen siis, että kaikki tutut pyydät/hyväksyt kavereiksesi...

Vierailija

Mielestäni on törkeää, että hakkeroidut miehesi facebookkiin,

jokaisella on oikeus yksityiselämään. Tuskin sinäkään tykkäisit siitä, että joku toinen ,kuten miehesi chättäilisi sinunn tunnuksillasi ja esiintyisi sinuna. Mietipä hetki, eikö suhteen pitänyt perustua rehellisyyteen, jokainen on kuitenkin yksilö katsomatta sitä onko parisuhteessa vai ei. Pistää miettimään, että kovin terve teidän suhde sinun osaltasi taida olla, löytyykö sinulta karmivia luurankoja kaapista.

Vierailija

Juu näin muuten on, oletko oikeasti tajunnut sitä? Olet syyllistynyt rikokseen, joten suosittelisin sinua nyt kertomaan miehellesi mahd pian asiasta. Saattaa tulla nimittäin vielä sekin päivä,e tte ette ole enää väleissä ja hän käyttää tätä kaikkea sinua vastaan.

Siis mitä ihmettä nämä nykyajan ihmiset oikein miettii? Ja mitä miettii se opiskelukaveri, kun tämä kaikki selviää hänelle enemmin tai myöhemmin for sure? Ei ainakaan,e ttä vitsi miten fiksu tyyppi olet.

Vierailija

Lainaus:

Ajattelin ihan vain sen naisen parasta, kun ajattelin, että mies ei kuitenkaan käy katsomassa onko sitä pyydetty kaveriksi niin hyväksyin ystäviksi kaikki ketkä häntä kysyivät. Ajattelin, että olisi mieheltäni töykeää jos ei ottaisi vanhaa opiskelututtua kavereiksi...

Vähän nyt näyttää siltä, että sinä olet sellaisessa asemassa, ettei sinulla paljon ole varaa saarnata töykeydestä. Pata ja kattila, tiedäthän.

Uusimmat

Suosituimmat