Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toiset naiset - mistä tiedätte, rakastaako mies sinua vai vaimoaan?

Vierailija

Sanoihinhan ei vo luottaa, joten mistä päättelette olevanne vaimoa tärkeämpi?

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Syytön mä siihen olen, että mies on naimisissa.

Jos hän kokee syyllisyyttä tai jotain muuta, niin se on hänen ongelmansa.

Olemme todella hyviä ystäviä, jotka panee silloin tällöin. En minä ole mustasukkanen ystävästäni, vaikka hänellä onkin vaimo.

Vierailija

Kyllähän näitä "hähhähhää mä otankin vain rusinat pullasta ja haluankin vain seksiä enkä mitään muuta"-tapauksia riittää. Kumma kyllä nämä samat tapaukset itkevät lähimmille ystävilleen, miten mies viettää juhlapäivät, lomat yms. aina perheensä kanssa. Ja mikään ei ole niin mustasukkainen kuin toinen nainen: jos käy ilmi, että mies harrastaakin seksiä vaimonsa kanssa, sehän on maailmanloppu ("Se LUPASI mulle!")

Mutta niinhän se on, että ne parhaat ovat varattuja - ja niitä ei ihan jokaiselle siis riitä. Ne ottavat itselleen, jotka pystyvät.

Vierailija

Yksi ystäväni on harrastanut noita varattuja miehiä iät ja ajat vaikka on itsekin varattu. Joku käsittämätön huomionkipeys hänellä on, kun pitää kerätä ympärilleen iso lauma miehiä että joka päivä joku on palvomassa.

Vaan kävi kaverille kehnosti: meni rakastumaan yhteen näistä miehistä, oli se hänen kohtalonsa ja elämän miehensä jne. Mutta mitäs teki mies: pisti horon kiertoon samantien ja jatkoi elämäänsä oman perheensä kanssa. Monet itkut joutui itkemään mutta sitä saa mitä tilaa.

Vierailija

Lainaus:

Varastatte toiselta naiselta miehen vaikka on paljon vapaitakin miehiä? Tuleeko siitä jotenkin hyväksytty olo kun saa haukata kiellettyä hedelmää?

.

Tilanne on nyt vaan tämä. Ja ihan kivasti meillä menee. Joku päivä tilanne muuttuu, mutta en vielä tiedä mihin. En ole rakastunut "mieheeni".

Vierailija

Lainaus:

Sen tunteen kuulee äänestä ja puheesta. Sen huomaa katseesta ja kosketuksesta. Sen tietää siitä kun toinen kuuntelee kaikki murheet, kannustaa ja lohduttaa.

Kyllä mies vaimoaankin rakastaa, tosin eri tavalla kuin minua. Tunteistaan ei hirveästi puhu, muutaman kerran puolentoista vuoden aikana. Ikinä en ole olettanut olevani vaimoa tärkeämpi. Tai ehkä vaimoa tärkeämpi saatan olla, mutta en lapsia. Eikä hänkään ole minulle lapsiani tarkeämpi.

Kyseessä ei todellakaan ole pelkkä seksi ja himo, vaikka välillämme on huikea fyysinen veto. Sivusuhteissa ei todellakaan aina ole kyse seksistä. Joskus vain kolahtaa lujaa, vaikka varattuja molemmat olisivatkin.

Mieti nyt, viet lapsilta isän! Luulisi sinun itsekin perheellisenä tajuavan!!

Vierailija

itse olin se kusipää ja "petin" miestäni kun hänellä oli kamala ryyppyputki jälleen menossa, löysin miehen jonka kanssa heti meni kemiat yksiin. pidimme yhtä puoli vuotta ja suhde loppui siihen kun mieheni sai tietää. samantien palasin juopon mieheni luokse, sai jotenkin puhuttua minulle että lasta ei näe enää ikinä ellen jatka. lapsen takia siis. nyt ajatellen olen tyhmä. vieläkin välitän tuosta miehestä kenen kanssa sen 6kk olin, mutta itsepä pilasin tilanteen sillä, etten tehnyt tilannetta kummallekaan selväksi. tuo mieskin luulee ja kaikki hänen ystävänsä etten hänestä välittänyt, mutta kadun ja katkerasti että hänet päästin menemään.

Vierailija

Pientä perspektiiviä naiset. Joku kännipano jossain vai kymmenen vuoden parisuhde. Kumpi painaa enemmän??

Ei mua ainakaan edes kiinnosta mieheni kaikki "ystävät", kunhan on mun mies ja hoitaa osansa meidän perheessä.

Vierailija

Olen heikko, en vaan pääse irti hänestä. Hän tuo myös terevtullutta vaihtelua elämääni. Olen YH ja en pääsisi niin hienoihin ravintoloihin, jos mies ei maksaisi. Mulla ei ole rahaa.

Vierailija

Mitä minä haluan, on läheisyys ja seksi. Nautin siitä kun mies lähtee pois. Ja siitä myöskun hän tulee käymään. Nauramme ja pidämme hauskaa. En halua rakkautta. Joku muu saa mielellään hoitaa kaiken arkisen, minua se ei kiinnosta. Enkä itse rakasta miestä. Meillä on vaan kaverisuhde + seksiä.

Vierailija

Useimmiten salasuhteessa jaetaan muutakin kuin seksielämää. Itse asiassa se muu on monesti myös tärkeämpää. Kumppanuus, ystävyys, ajatukset...

Vierailija

Miksei ne ihmiset, jotka ei vaan voi olla yhen miehen tai naisen kanssa voi pysyä sinkkuina ja naiskennella ympäriinsä? Onko aina pakko satuttaa toisia ihmisiä? Tuoko se jotain vallan tuntua, tuntee itsensä halutuksi kun saa jonkun toisen mieheltä tai naiselta?

Pettämiseen tarvitaan aina kaksi, molemmat yhtä syyllisiä. Paitsi ei tietenkään jos toinen ei kerro olevansa varattu. Mutta mä en vaan pysty tajuamaan niitä jotka pettää tai suostuu olemaan varatun kanssa. Halpamaista. Ja joo joo ei aina ole niin yksinkertaista tai mustavalkoista, MITEN NIIN?? Yksinkertaista, älä petä! Jos petät niin älä selitä kuinka tää on niin monimutkaista etc, ei ole. Kyllä aikuinen ihminen, tasapainoinen ja fiksu sellainen, kykenee olemaan pettämättä.

Vierailija

Ihannemaailmassa kukaan ei petä, kukaan ei liho, kenenkään lapset ei huuda, mutta valitettavasti tämä maailma ei ole ihannetta nähnykään. Eli, yritetään olla tuomitsematta ja myös näkemään hyvää toisissa ihmisissä, vaikka se haasteellista joskus olisikin.

Vierailija

eikä tosiaankaan aina mustavalkoisia. Järjen kanssa näillä jutuilla ei ole mitään tekemistä, muttei myöskään palavien rakkaudentunteiden. Miksi ihmeessä näistä pitää jauhaa ja koettaa kirkastaa omaa sädekehäänsä? Pitäkää ne omat puolisonne, on ne miehiä tai naisia, niin tyytyväisinä (kai siihen muutakin tarvitaan kuin riittävä määrä seksiä), ettei tarvitse muuta miettiä. Sittenhän niiden varattujenkaan ei tarvitse sortua petollisten sinkkujen matkaan..

Vierailija

kertoi ja vielä ylpeänä, kuinka kolmen lapsen isä olisi valmis jättämään perheensä hänen vuokseen. Ei voi naisella olla kaikki himassa jos tommossia miehiä tapailee. No kyllähän sekin 'ukkokulta' aikansa pelleiltyään palasi sitten takas vaimonsa helmoihin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat