Mistä syystä olet katkera?

Vierailija

.

Kommentit (14)

Vierailija

Nyttemmin isän kanssa on asiat puitu halki, poikki ja pinoon, mutta ei se lapsuuden "isäkaipuuta" lievennä mitenkään. Arpensa on jättänyt. =((

Vierailija

En nyt tiedä olenko katkera mutta aamulla ketutti kun auton ovet ei auennut ja siitä tuli hirvee tappelu...noh,siinä sit kävi niin että hajotin sen oven:(

Vierailija

siitä, että en kyennyt saamaan elävää lasta. Samaan aikaan yks tuttu odottaa viidettä ja vetää edelleen tupakkaa posket lommollaan. Hänen valinta, mutta silti olen katkera. Miksi toisille suodaan lapsia kahmalokaupalla ja minulle ei, vaikka yritän elää niin, että vauvalla olisi kaikki hyvin?

Vierailija

Vatsanalueen lymfangiooma (eli imusuonten ja verisuonten liikakasvua, sellaisena epämääräisenä rykelmänä vatsakalvon takana suolen ja vatsa-aortan läheisyydessä)

Yleensä leikataan, mutta nyt ei voi sijainnin vuoksi kuulemma näin tehdä. Eli siellä on ja pysyy. Toivottavasti ei leviä..

Vierailija

että minulla on todettu sairaus, jolle ei ole tehtävissä mitään. Aiheuttaa jokapäiväistä vesiripulia (jopa 20 kertaa käytävä vessassa) ja valkuaisaineiden sekä imusolujen menetystä suoleen. Tästä syystä jalkani ovat TODELLA turvoksissa jatkuvasti aamusta iltaan, kengät ei mene kunnolla jalkaan. D-vitamiini ei imeydy lainkaan...

Vituttaa ja paljon.

Vierailija

Maakuntalehdet järjestää asiasta oikein äänestyksen. Ihan kuin kysyisi haluatko sä naapurin pihasta puolet vai et.

Meiltä ei kysytä mitään, joka niitä duuneja osaisi ammattitaidolla hoitaa. Mieheni palkka on lähes samankaltaisesta työstä yksityisellä lähes tuplasti parempi, joten mun työn perässä ei muuteta.

Yrittänyt olen, olen laittanut 20 työhakemusta vuoden sisällä, ei yhteenkään ole edes kutsuttu haastatteluun. Mua ei enää huolita minnekään töihin, olen varmaan liian vanha jo. Työttömyys edessäkö, täytän kohta 45v. Masentavaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat