+21 kg

Vierailija

Vauva 9 kk, tuo määrä on tullut läskiä raskauden alusta. Nyt tarttis tehrä jotain.

Mistä saan voimia painonpudotukseen, kun olen masentunut ja väsynyt. Ainoa ilo elämässä on herkuttelu iltaisin, näin hieman kärjistetysti sanottuna.

Kommentit (4)

Vierailija

Lainaus:

Kun olen hyvin väsynyt, niin aloitan itsestäni huolehtimisen yleensä tuollaisella hemmottelulla. Ja sitten alan laihduttamaan.

toisi hieman nostetta itsestään huolehtimiseen. Ahdistaa kun ei mahdu vaatteisiin ja muutenkin näyttää törkeältä. Olen kerran aiemminkin laihduttanut paljon, joten tiedän että se on onneksi ihan mahdollista (eikä niin kauhean kauheaakaan), kun vain alkuun pääsee ja saa ryhdistäydyttyä.

Vierailija

Eli päätät aloittaa..

Aluksi - vaunulenkit JOKA PÄIVÄ!! Vaikka niin että vauva nukkuu päikkärit silloin..

Ja sit illalla esim. 2 krt. viikossa punttisalille.. Pääsetkö?? Ja tietty - herkut pois, korvaa vaikka ensin esim. mandariineilla tms.. Juo paljon nestettä.. Imetätkö?

Jätä limsat ja mehut pois, vaihda veteen. Karkkilakko, aloita jonkun kaverin kanssa niin on helpompi pitää.. Ja vatsalihasliikkeet vaikka joka toinen päivä.

Lupaan että tuloksia tulee!

Tsemppiä!

Vierailija

ja osta jotain ihanan tuoksuista vartalovoidetta, jota käytät sitten joka päivä. Juo paljon vettä ja ulkoile. Pikkuhiljaa löydät naisellisuuden ja hyvän olon uudestaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat