Pyykkikorisuunnitelmani - mielipiteitä

Vierailija

Pyykkikori on vähän haljennut mutta vielä käyttökuntoinen.

Olemme kyllästyneet pyykkivuoreen jota riittää ja tällainen ajatus heräsi.

Ostan kolme kannellista koria ja sijoitan ne vierekkäin, yhden valkoisille, toisen mustille ja kolmannen kirjaville. Kylpyhuone on iso ja korit mahtuu lattialle seinänviereen vierekkäin.

Saiskohan tällä systeemillä järkevän pyykkihuollon aikaiseksi. Korit eri värisiä joten pyykki ohjautuu oikeaan paikkaan.

musta

valkoinen

ja värillinen

Suositelkaa lisäideoita ja hyviä tilavia kannellisia koreja ei kuitenkaan pyöreitä.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Neljännessä korissa on vielä lakanat, pyyhkeet ja arat erikoispesua vaativat materiaalit. Kannet olen poistanut kaikista koreista, kun perheen miesväki heittelee niitä vaateita huoneen ovelta oikeisiin koreihin...

Kaikkiin olen kirjoittanut, minkä värisiä laitetaan. Perheen lukutaidottomalle 4-vuotiaalle liimasin vielä erilaiset kuvatarrat jokaiseen. Niinpä äiti voi sanoa nykyään, että vie tämä paita siihen pyykkikoriin, jossa on leppäkertun kuva ja taas säästyy äidin askeleet!

Vierailija

Siis onko teillä vain 1 korkea kaappi noille koreille? Nimittäin itse juuri mietin minkäkokoiset korit laitettaisiin pyykkikaappiin. (uusi talo tulossa)

Ja jos laitan 4 tilavaa koria niin silloinhan ne ylimmät korit olisivat katon rajassa melkein :) Eli teillä ei ilmeisesti ole ne isoimmat lankakorit vaan se pienempi siitä. (Vai miten nyt sen selittäisin ,että tajuaisit kun en muista nyt mittoja?)

Meillä kun pyykkiä tulee koska mamma on innokas vaatteiden ostaja ja lapsiakin on 4+2aikuista.

Vierailija

Kolme on vieretysten ja jos vielä neljännen hankin myöhemmin, kokeillaan näillä ensin.

Kääntyvällä kannella on nämä korit joten on kätevät. Puhtaiden vaatteiden koreille ei ole tarvetta sillä pyykit viikataan niiden kuivuttua kuivurissa ja laitetaan kaappeihin.

Merkki curver

Vierailija

Lainaus:

Kaikkiin olen kirjoittanut, minkä värisiä laitetaan. Perheen lukutaidottomalle 4-vuotiaalle liimasin vielä erilaiset kuvatarrat jokaiseen. Niinpä äiti voi sanoa nykyään, että vie tämä paita siihen pyykkikoriin, jossa on leppäkertun kuva ja taas säästyy äidin askeleet!

Vierailija

Luin aloituksen ja meillä on ap ollut tuollainen systeemi alusta alkaen käytössä ;).

Iso valkoinen vaatteille, pienempi vihreä pyyhkeille ja iso harmaa lakanoille.

TOIMII.

Vierailija

Pieni kori sukille, pieni kori alusvaatteille ja iso kori kaikelle muulle. (1 aik ja 2 lasta). Lapsetkin hoksas tän systeemin äkkiä.

Tosin se on sitten isosta korista välillä niitä vaatteidein lajittelemista, mutta mulla ei mee siihen kuin pari minuuttia....

Vierailija

Lainaus:

Muistatko minkä merkkiset noi teidän Ikean korit ovat?

En löytänyt Ikean nettisivuilta mutta kuvastosta (2008) löytyi sivulta 53, HOL säilytyspöytä. Meillä tosin on puolet pienemmät eli n. kokoa 50X50X50cm. Liekö poistunut valikoimista tuo pienempi?

Starkilta luulisin löytyvät samantyyppinen mutta pienempi, kangasvuorattu.

Ei tainnut olla paljon apua tästä...

2

Vierailija

Eli ovellinen korkea kaappi, jossa neljä tilavaa lankakoria, ulosvedettävää sekä hylly pesuaineille yms.

Siisti ja käytännöllinen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat