Vierailija

Niin surullinen tapaus! :((

Iisalmessa täällä sattuu ja tapahtuu.

Nuori, -82 syntynyt. (En tiedä, mitä jutussa on, en ole lukenut.)

Sivut

Kommentit (28)

Lainaus:

tunteekx joku täällä oikeesti miljonäärin!!!.

Mua ihan työn puolesta kiinnosti toi, et onko tosiaan Einarin poika, on tuo ponsse meidän suurista asiakkaista joten olisin voinut alkaa valmistella adressia Einarille. Edelleenkin painotan että en olisi tehnyt mitään ratkaisevaa ennen _oikeaa_ asian varmistumista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Lainaus:

Mua ihan työn puolesta kiinnosti toi, et onko tosiaan Einarin poika, on tuo ponsse meidän suurista asiakkaista joten olisin voinut alkaa valmistella adressia Einarille. Edelleenkin painotan että en olisi tehnyt mitään ratkaisevaa ennen _oikeaa_ asian varmistumista :)

Ei vaan Esa V:n (kuollut) poika.

Lainaus:

että on einarin poika? Teemme paljon yhteistyötä ponssen kanssa. Täytyykin alkaa valmistella yhteistä suruvalittelu adressia.

TODELLAKIN aion varmistaa asian ensin, en luota av-palstaan, mutta voin alkaa _valmistella_ asiaa mikäli tämä tieto on faktaa..

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat