Vierailija

tulot, jotka on yli 58t€! Aina jaksaa rutista miten pieni palkka on, kaikkiin kimppalahjoihin yms ei ikinä voi rahapulassa osallistua. Minä olen monet kerrat ruokkinut luullen hänen olevan aivan rahaton. Jatkuvasti pummii toisilta autokyytejä, kun ei ole varaa muka ostaa autoon bensaa eikä tietenkään varaa maksaa siitä kyydistäkään.

Kommentit (17)

Muistuttaisin kuitenkin siitä faktasta, että yhden ihmisen 60 000 eur palkasta jää käteen paljon vähemmän kuin kahden ihmisen 60 000 eur palkasta verotuksen progressiivisuuden ja vähennysten jne. takia. Tämä siis ihan vain sivuhuomautuksena tuolle joka sanoi miehensä kanssa tienaavan yhteensä saman verran (teillä jää silti käteen huomattavasti enemmän).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mun eksällä oli omistusasunto, kaksi kesämökkiä, kaikki maksettu, silti ei ollut varaa edes käydä linja-autolla keskustassa, kävellen meni joka paikkaan. Ei ollut varaa ostaa joululahjoja, ei syntymäpäivälahjoja... Oli akateeminen, omassa yrityksessä töissä. Yritys ei tietenkään laittanut yhteistyökumppanailleen joulukortteja eikä mitään.

Ihan käsittämättömän pihi mies, ei koskaan ostanut mitään vaatteita, ei lomailtu missään. Ei kukaan tuollaisen kanssa jaksa elää, kaverina nyt vielä menee, mutta pakko siitä suhteesta oli lähteä pois.

Jos esim osti kauppareissulla talouspaperia 6 rullaa, muisti tasan tarkkaan pyytää minulta puolet siitä paketin hinnasta. Itse kun ostin, ei tullut kyllä mieleenkään pyytää häneltä!

Jotkut ihmiset vaan on niin pihejä. Ei esim ostanut edellisestä liitosta olevalle lapselleenkaan koskaan mitään lahjoja merkkipäivänä jne, kun vei lapsen syömään, lapsi maksoi ruoat äidiltään saamilla rahoilla jne...

No, nythän sitten saa elää poikamiehenä niin pihisti kuin lystää!

että ootko varma että katsoit oikeaa henkilöä? Useita samannimisiä on kyllä listoilla, että oisko niin että katsoit väärää? Tiedät kai henkilön toisenkin nimen?

Tällä ja miehellään ei ole edes lapsia ja asuntokin sellainen, ettei siitä kyllä kauheasti velkaakaan voi maksaa. Meistä suurin osa on hoitovapaalla useamman lapsen kanssa ja vaikka käytäisiin töissäkin, niin hyvä kuin koko perheen tulot olisivat nippa nappa yli sen mitä hänellä yksinään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat