Apua, onko sinappi vaarallista vauvalla?

Vierailija

Lukutaidoton lapsi hoitamassa vauvaa...

En usko että sinappi on vaarallista. Totta kai voi saada vatsan sekaisin, mutta ei se siihen kuole. Väkevä sinappi voi aiheuttaa pahaa kirvelyä suun ja ruokatorven limakalvoilla.

No kai tää on onneks provo :-D

Kommentit (6)

Vierailija

Minkä ikäinen poika sitä vauvaa oli hoitamassa, kun ei osannut LUKEA?

Mutta vastauksena kysymyksees, jos tää uutenavuotena tapahtui, niin olis varmaan jo oireillut jos olisi vaarallista. Kaikenlaisilla sitä saa lapset ollakin... huh huh...i

Vierailija

Tämä on HYVÄ provo. Sekava tyyli ja täynnä kirjoitusvirheitä, viittaa (muka) kirjoittajan peruskoulusivistykseen. Ap kertoo olleensa dokaamassa ja panneensa lapsensa hoitamaan vauvaa, jota oli itse luvannut hoitaa... (tarkoitus on ärsyttää ja hätkähdyttää lukijoita, pöyristyttävä asetelma).

Ja sitten tuo, että sinapilla höystetty korvike olisi uponnut vauvalle ihan loistavasti...

:DDDDDD

Vierailija

Lainaus:

Tämä on HYVÄ provo. Sekava tyyli ja täynnä kirjoitusvirheitä, viittaa (muka) kirjoittajan peruskoulusivistykseen. Ap kertoo olleensa dokaamassa ja panneensa lapsensa hoitamaan vauvaa, jota oli itse luvannut hoitaa... (tarkoitus on ärsyttää ja hätkähdyttää lukijoita, pöyristyttävä asetelma).

Ja sitten tuo, että sinapilla höystetty korvike olisi uponnut vauvalle ihan loistavasti...

:DDDDDD

Vierailija

Eiku eilen illalla tää tapahtu. Poika on 7v. Ei niillä ollu mitää hätää ku oli mun äiti iha saatavilla naapurissa. Ja oli se vastike sille kelvannut. Ehkä se ei sit laittanu sitä sinappia kovin paljo tai se ei sekottunu.

Kiitti.

Vierailija

Moro,

olin tuossa illalla vähän viihteellä (uuden vuoden lupaukset XD ) ja lapset oli mulla hoidossa. Tytöllä on ollu pakki vähä jumissa joten äitisä käski syöttää sille jotain sellasta mailas uutetta purkista jonka se pisti mukaan. No soitin illalla pojalle että sekottaa sitä maitoon sieltä ja juottaa vähä tytölle jos se herää. No heräshän se tietysti, poika oli sekottanu sit vahingossa koti sinappi purkista sinappia (ku ne on samannäkösissä pulloissa eikä toi osaa lukea) äidin maidonvastikkeeseeseen ja juotti sitä vauvalle. Se oli vetäny kuulemma koko pullollisen jossa oli siis varmaa pari teelusikallista sinappia seassa :D

Onko toi ny jotenki vaarallista tolle lapselle? Iha tyytyväiseltä se näyttää, pakki ei kyllä oo toiminut (mikä o vaa hyvä tavallaan ettei tartte siivota)

T

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat