Elina Nurmi: lapsi jää isälleen.

Vierailija

vakavasti masentunut, ettei pysty huolehtimaan.

Sivut

Kommentit (125)

Vierailija

Eli kun alkuhuuma, joka kestää vuodesta kahteen, on ohi niin normaali arkielämä ei sitten kiinnostakaan.

Pitää taas olla jotain uutta ja jännittävää.

Vähän niinkuin Mika Häkkinen totesi eronsa jälkeen:"Minulla on nyt uusi ja jännittävä elämä". Voi tsiisus mikä urpo, Erjalla taisi käydä loppupeleissä ihan hyvin että pääsi moisesta eroon.

Jännä muuten miten E.Nurmi on jaksanut lehdille antaa haastatteluja ja poseerata siellä täällä vaikka on ollut niiiiiiiin masentunut.

Vierailija

Ja mikähän tekee minusta kaikkein typerimmän tapauksen?

Anteeksi vain, mutta et taida tietää minun elämästäni juuri mitään.

vai miten on, onko itselläsi ollut vaikea elämä?

onko lähisukulaisesi ollut pahassa huumekoukussa?

Onko sinua seksuaalisesti hyväksikäytetty kun olit 7-vuotias?

Oletko ollut koulukiusattu sekä ala-, että yläasteella?

Oletko muuttanut 16-vuotiaana omillesi vieraaseen kaupunkiin?

Oletko ollut julkisuuden ryöpyteltävänä vuosia?

Ehkä en ollut hyvä koulussa mutta kantapään kautta opittuna voin sanoa että elämä kouluttaa vaikkei fyysistä ikää vielä paljoa olekaan.

-Elina Nurmi-

Vierailija

Niin, tutki asioiden oikeat taustat ennen kuin tulet tänne nettiin nimettömänä huutelemaan, minä sentään kirjoitan omalla nimelläni.

-Elina Nurmi-

Vierailija

ettei äiti kykene nauttimaan äitiydestään vaan jättää lapsen isälleen. En ymmärrä, kuka sellaiseen pystyy. Taisi olla bimbomissi liian nuori äidiksi. Eikä millään pahalla, vaan toivon että saa pääkoppansa kuntoon ja kykenee äidiksi vielä joku päivä lapselleen. Säälittävää.

Vierailija

ottakaas asioista selvää. Ja miten yh-äiti pystyy hoitamaan työnsä ohella perheen normaalit hommat pienen lapsen kanssa? Vastaus, todella hyvin.

Vittu miten rajoittunutta porukkaa täällä on

Vierailija

Lainaus:

- Tulevaisuudessa en halua tehdä ainakaan mitään tavallisia päivätöitä. Hevostenhoitajaksi voisin ryhtyä, sillä olen ratsastanut kymmenen vuotta. Jossakin vaiheessa ajattelin opiskella meikkaaja-maskeeraajaksi. Mallintöitä ja juontoja tulee varmasti, ja haluaisin tehdä myös mainosspiikkejä, Elina luettelee.

JOs oikeesti täällä palstailet, nin saanko ehdottaa vielä yhden ammatin tuohon listaan: laulaja! Seiskan sivuilla oli Elinan karaokessa laulamasta laulusta pätkä ja todella hyvin veti! Parempi oli kuin nämä idols-tähtöset konsanaan! Tumma ja kaunis ääni ja nuottikin oli kohdallaan.

Vierailija

No olipas aikamoiset kuvat, miten se edes tuollaisiin ilkesi mennä? Tiedän että lapsen teko tekee vartalolle tepposet, niinkuin omallekkin, mutta en ilkeisi mennä esittelemään raskausarpisia rintoja... Ja mainostetaan vielä seksikkäinä kuvina...

Näinpä tiedämme mikä on tälle Elinalle elämässä tärkeintä, voi lapsi raukkaa. Toivottavasti isä on edes aikuinen.

Vierailija

Meille tuli ero, kun kuopus 2v, muut lapset 4, 5 ja 10.

Mietimme kokonaisen viikon, miten lasten kannalta olis parempi asua ja olla. Päädyimme siihen, että kuopus oli (ja on edelleen, nyt 4v) vuoroviikoin mulla ja isällään. Muut asuvat pääasiassa mulla, ovat vaan joka toinen vkonloppu isällään.

Syynä tähän oli se, että kuopus on aina ollut läheisin isän kanssa. En tiedä mistä ja miksi heille on syntynyt erilainen side kuin muilla lapsilla isäänsä. Olemme olleet ratkaisuun tyytyväisiä ja lapsetkin selvisivät erosta verrattain erittäin hyvin. Mutta voi sitä arvostelijoiden määrää, kun kuulivat tuosta vuoroviikkosysteemistä..

Vierailija

miehelle jäi 1,5,v poika kun erosi exästään. Syynä oli exän vaativa ja paljon matkustelua sisältänyt työ. Nyt poika on 15v ja suhde äitiin hyvä.

Enkä mä voi mennä pojan äitiä huonoksi vanhemmaksi moittimaan, ihan normaali, järkevä nainen.

Mikä siinä äidissä on parempaa kuin isässä? Lapsi tarvitsee turvallisen aikuisen, ei liene eroa onko sillä housuissa munat tai ei?

Vierailija

siksi en tiennytkään mitä tuossa Hymyn jutussa oikeasti luki. Näinkin vakavasta asiasta kannnattaisi mielestäni antaa haastattelut asiallisempiin lehtiin, jotka ei revittele lööpeillä. Suurin osa ihmisistä kun näkee vain ne lööpit ja sitten keskustelupalstoilla kuhistaan. Kaikkea hyvää !

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat