Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raskaana oleva sinkku:) ja seksi

Vierailija

hei :) onko outoo et 5kk:lla raskaana oleva 29v eronnut sinkku nainen kaipaa läheisyyttä ja seksiä vaik masu jo pyöristynyt:)....???mielipiteitä......kiitos

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

en tajua ihmisiä jotka vääntää pentuja ja ei ole miestä.....hohohohooo johtuu ehkä siitä et itse arvostan "perinteitä" ja olen vanhoillinen vaikka olenkin alle 25....

Vierailija

Tuli tämä keskustelu puoli vahingossa vastaan. Itse olen raskaana ja sinkku...jotenkin kaikki olettaa että on automaattisesti varattu koska on raskaanakin.

Hellyyttähän itse kukin kaipaa ja tarvii =)

Lady J

Vierailija

numero 7 toteaa, että tokiahan turvaseksiä voi harrastaa raskaana ollessaankin, eli pöpöjen pelottelijoille sanotaan piut paut, ja nautitaan joka hetkestä !

Vierailija

Ainakin minä haluasisin seksiä raskaana olevan kanssa, on se niin kiehtovaa.

Onhan se tietenkin kiinni korvien välistä, mutta periaatteessa mielellään.

Kokeilepa kirjoittaa savukko@luukku.com . niin asiasta voi keskustella lisää.

M

Vierailija

[quote]

Olen kaunis ja hoikka 29-vuotias sinkku - ja raskaana. Olen korkeasti koulutettu ja hyvin palkattu, enkä todellakaan haikaile elättäjää lapselleni. Miten miehet suhtautuvat minunlaisiini naisiin? Irtoaako? Vai onko raskaana oleva nainen jotenkin "pyhä"? Läheisyyttä tekee kuitenkin välillä mieli, vaikken vakituista kumppania haluakaan. Tai no, vakituisen seksikaverin voisin kyllä Minä jo aikuinen m, menetin narsistin uhrina perheeni ja omaisuuteni. Siitä jo monta vuotta, nyt eheytynyt, toipunut, uskallan rakastaa! Haluan vielä perheen! Viedä lapsia mökille, ongelle, retkelle. Mutku en juo, polta käy kapakas, en juokse massojen perässä. Oppinu kunnioittamaan ihmisiä, mutta kaipaan myös läheisyyttä, lämpöä..

Vierailija

Se että on sinkku vai eronnut?

Ei tilanne muutu vaikka olis ei eronnut tai ei sinkku.

Elän avioliitossa ja "kaipaan" läheisyyttä ja seksiä miltein päivittäin, vaikka laskettu aika on kahden viikon päästä.

Ole huoleti, ihan normaalia.

Vierailija

Kiva huomata kuinka avuliaita miehiä täällä pyöriikään. Ihan vaan mielipidettä kyselin mielipidepalstalta. En osta sikaa säkissä, haluan tavata ja tutustua ihmisiin ihan reaalimaailmassa.

4

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat