Tiedättekö, että ne jotka tuolla alempana uhoavat miten ällöttävää imetys on, niin

Vierailija

heillä raukoilla se vaan ei ole onnistunut ja he ovat kateellisia meille jotka pystymme tähän tärkeään äitiyden ja naiseuden tehtävään.

Ei välitetä kateellisista :-)

Kommentit (11)

Vierailija

3 lasta imettänyt täysi-imetyksellä 6 kk ja loput 3kk ollut huvituttina.. enkä koskaan ole sitä vieraiden kanssa ruoka/kahvipöydässä tehnyt, ei ole edes mieleen tullut. miettikääpä, jos vaikka joku ystävistänne on tuonut uuden miesystävän kylään, ja sitten siinä alkaa mamma tissejään esitellä. olen omalta mieheltäni kuullut vastaavasta tilanteesta, eikä ollut oikein tykännyt, vaivautunut. tai vaikka että joku ystävä haluaisi lapsen, eikä saa. luonnollinen asia, mutta ei minusta pyyhi pois kaikkea kohteliaisuutta läsnäolijoita kohtaan. voihan vaikka kysyä, että haittaako jos tässä imetän.

Vierailija

- kaikki eivät heru pumpulle

- maito pitäisi saada säilymään hyvänä ruokailuun asti

- maito pitäisi saada lämmitettyä

- kaikki vauvat eivät osaa tai halua juoda tuttipullosta

- maito suoraan rinnasta on puhtainta, laadukkainta, terveellisintä ja juuri kuten luonto sen on tarkoittanut

Lypsäminen ja pulloruokinta vain siksi että jotain mielenterveysongelmaista imetys häiritsee on kyllä naurettavuuden huippu.

Lainaus:

Vierailija: se tissifundamentalisti ei voi pumpata sitä tissimaitoa pulloon ja antaa siitä pullosta sitä maitoa ravintolanpöydässä?

Vierailija

Itse olen imettänyt 10kk molempia lapsia ja en kyllä pidä siitä että ruoka-/kahvipöydässä imetetään. Itse hoidin imetyksen jossain muualla kuin kahvipöydässä.

Vierailija

Toisaalta jokainen saa omassa kotonaan imettää missä parhaaksi näkee ja miten toimia, jos äiti on kahvilassa ja vauvalla tulee nälkä? Antaa vauvan huutaa nälkäänsä vai mennä haisevaan vessaan istumaan ja jättää kahviseuralainen yksin pöytään?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat