Äidit! Antakaa vauvojenne olla nälässä ja huutaa

Vierailija

kunhan vaan ette imetä missään että kukaan vaan voisi nähdä. Yököttävää!

Kommentit (12)

Vierailija

Itse en ole julkisesti imettänyt ikinä, mutta uskon asiassa vaikuttavan aivan oma häveliäisyyteni eikä mikään muu. Haisevassa wc:ssä olen kauppakeskuksissakin istunut ja imettänyt, mutta en kyllä häiriinny millään tavoin siitä kun muut imettävät julkisesti. Päänsä voi aina kääntää pois ja jos samassa kahvipöydässä istut, niin vaihdapas sitten paikkaa siksi aikaa jos niin häiritsee ja palaa takaisin kun imetys on ohi.

Vierailija

Lainaus:

Itse henkilökohtaisesti en imetä vauvaa kaiken kansan edessä, mutta nämä kommentit täällä on niin karseita, että tekisi mieleni laukoa samalla mitalla takaisin. Tällä palstalla puretaan omaa pahaa oloa milloin mihinkin asiaan, kohteita löytyy...pääasia et saa todella rumin sanoin arvostella ja haukkua muita kanssaihmisiä. Todella moukkamaista ja sivistymätöntä. Asian voi ilmaista kauniisti ja asiallisesti. Imettävä äiti ei ole kaikkien mielestä herttainen näky, mutta kun itse imetät, tuntuu se niin luonnolliselta ja ihana läheinen hetki oman vauvan kanssa.

Siispä siistikää tekstejänne ja ilmaiskaa ärtymyksennekin asiallisesti loukkaamatta, silloin se on paljon rakentavampaa keskustelua.

Ihania imetyshetkiä kaikille imettäville : )

T: äiti+ vauveli 5 kk

Minusta imettävä äiti on tosi kaunista katseltavaa. Olen itse imettänyt lapsiani pitkään ja nauttinut siitä. Imettämisessä ei ole mitään inhottavaa, likaista, pervoa tai ällöttävää. Jos ihminen näin kokee, on korvien välissä varmaan joku solmussa ja melko pahasti.

Vierailija

Ei sieltä pilkahda yhtään mitään tissiä, kun imetän peitossa. Miksi te niin kauhistelette sitä imetystä?

En ala pulloa opettamaan vaan teidän takia. Jos jotain häiritsee se, että imetän harson suojassa niin se on ongelma, mutta teille, koska en tosiaan imetä niin että rinta näkyisi.

Ällöttääkö teitä jo se ajatus, että joku imettää, vaikke mitään näykkään?

AIka samperin surullista jos näin on.

Vierailija

miksi niitä venähtäneitä utareita pitää koko kansalle esitellä. Imettävä äiti ei ole mikään pyhä lehmä, jolla on oikeus pilata toisilta kahvilanautinto

Vierailija

Itse henkilökohtaisesti en imetä vauvaa kaiken kansan edessä, mutta nämä kommentit täällä on niin karseita, että tekisi mieleni laukoa samalla mitalla takaisin. Tällä palstalla puretaan omaa pahaa oloa milloin mihinkin asiaan, kohteita löytyy...pääasia et saa todella rumin sanoin arvostella ja haukkua muita kanssaihmisiä. Todella moukkamaista ja sivistymätöntä. Asian voi ilmaista kauniisti ja asiallisesti. Imettävä äiti ei ole kaikkien mielestä herttainen näky, mutta kun itse imetät, tuntuu se niin luonnolliselta ja ihana läheinen hetki oman vauvan kanssa.

Siispä siistikää tekstejänne ja ilmaiskaa ärtymyksennekin asiallisesti loukkaamatta, silloin se on paljon rakentavampaa keskustelua.

Ihania imetyshetkiä kaikille imettäville : )

T: äiti+ vauveli 5 kk

Vierailija

Taidat oikeasti tykätä.

Lainaus:

jääkää pliis kotiin! ootte niin vitun rumia et kuvottaa muutenkin, sit vielä kaivatte ne perkeleen roikku-utareet mustine nänneineen esiin niin vähemmästäkin lentää laatta. Jos sille kukkahelmimarjaleenalle ei voi antaa pumpattua rintamaitoa pullosta tai korviketta niin oikeesti.. jääkää sinne kotiin, ei teitä kukaan kaipaa katukuvassa

Vierailija

se halusi vaan 4 tunnin välein. Näin tarkoituksena oli ottaa lapsilta oma tahto pois jo mahdollisimman pienenä. Eli tuohon neljään tuntiin nyt yhden kahvittelun ilman tissiä kyllä sovittaa. Vanhat hyvät konstit takaisin!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat