Mitä ihmettä tarkoitatte tuolla "pahvihousut" -termillä?

Vierailija

.

Kommentit (12)

Vierailija

kestovaippojen liotteleen tissin tuputtamiseen kun ei MITÄÄN siis YHTÄÄN MITÄÄN tiedetä tai viitsitä googlesta katsoa. Enkä nyt tarkoita pelkästään tätä pahvihousujuttua vaan yleisesti. Päivän aikana tänne tulee varmaan 50 kysymystä "mikä tää on" "mitä tarkoittaa" "kertokaa joku" yms. jotka selviävät googlella muutamassa sekunnissa (ja ilman vittuilua) kirjoittaa vaan sen sanan mitä he ihmettelevät googleen ja yleensä ensimmäinen (joskus ehkä toinen) linkki siihen asiaan jo vastaa..

Vierailija

Lainaus:

Oon 70-luvulla syntynyt ja etelä-suomessa koko ikäni asunut enkä ikinä ole törmännyt ko. sanaan.

Olen myös törmännyt sellaisiin ihmisiin jotka eivät pärjää omillaan vaikka ovat reilusti täysi-ikäisiä, ovat vain kertakaikkiaan sosiaalisesti niin rajoittuneita että joutuvat pakkohoitoon

Vierailija

tuo pahvihousu-sana kun puhutaan roomaanimiehistä, tuli käyttöön 80-luvulla pyörineen Hymyhuulet sarjan myötä. Ja nunnukka-nunnukka-loilailoilaa......!

Vierailija

ihminen (se ehkä onkin se vika). Ja pahvihousut tuntematon nimitys. Toisaalta kuten joku aiemmin mainitsi, lähipiiriini ei kuulu marginaaliryhmiä nimitteleviä kansalaisia. Tämä uusi termi ei kylläkään mitenkään mullistanut maailmaani.

Vierailija

ja eri puolilla Suomea olen minäkin asunut. En ole kyllä hirveästi tekemisissä ihmisten kanssa, jotka käyttävät joitain omia ilmaisuja toisista etnisistä ryhmistä.

Vierailija

Ettekö te ihmiset tiedä mitä pahvihousut on? Olen kulkenut ympäri suomea ja jokapaikassa tunnetaan "pahvihousut" termi, eli ei voi olla mikään murresanakaan. Olisiko sitten enemmän sukupolvisidonnainen. Itse edustan tätä 70-80 luvun taitteessa syntynyttä sukupolvea.

Vierailija

Lainaus:

kestovaippojen liotteleen tissin tuputtamiseen kun ei MITÄÄN siis YHTÄÄN MITÄÄN tiedetä tai viitsitä googlesta katsoa. Enkä nyt tarkoita pelkästään tätä pahvihousujuttua vaan yleisesti. Päivän aikana tänne tulee varmaan 50 kysymystä "mikä tää on" "mitä tarkoittaa" "kertokaa joku" yms. jotka selviävät googlella muutamassa sekunnissa (ja ilman vittuilua) kirjoittaa vaan sen sanan mitä he ihmettelevät googleen ja yleensä ensimmäinen (joskus ehkä toinen) linkki siihen asiaan jo vastaa..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat