Kyllöstyn aina työpaikkaani parissa kuukaudessa, siksi en hae pysyvää työtä

Vierailija

Välillä voin tekemisen puutteessa hakeutua muutamaksi kuukaudeksi töihin ja jos onnistun saamaan, katoaa uutuudenviehätys ja työinto viimeistään 3kk kohdalla.

Nyt olen ollut töissä jo 5kk ja tuntuu että pitäisi päästä pois. Tekisi mieli lomailla loppukevät ja olla työttömänä. Vituttaa raahautua joka aamu tylsään työpaikkaan

Kommentit (9)

Vierailija

Nimittäin omassa työpaikassani olen huomannut, että sellaista porukkaa aina tarvitaan, jotka ovat valmiit ottamaan 3-6 kk pestin vastaan, eivätkä haaveilekaan vakipaista. Varsinkin sellaisia, joilla on jo paljon työkokemusta ja sopivat vaativimpiinkin asiantuntijatehtäviin. Vähän aikaa sitten juuri haettiin äitiysloma sijaisen äitiyslomasijaisen äitiyslomasijaisuutta ja vain muutamaksi kuukaudeksi. On aika vaikeaa löytää tuollaiseen paikkaan ketään, kun eihän ketään oikeasti kiinnosta lyhyt pesti. Mutta onneksi on niitäkin, joita kiinnostaa :).

Vierailija

Tämä ihan mielenterveydellisistä syistä. Mäkin olen helposti kyllästyvää tyyppiä mutta pystyn kyllä sietämään sitä kyllästymistä ja pysyn työpaikassani. Olen ajatellut että sellaista elämä on, arki ei ole mitään herkkua aina eikä edes joka päivä.

Vierailija

ja itse saisin mennä töiden sijasta koko päiväksi kirppareita kiertelemään tai sitten menisin takaisin kotiin ja nukkuisin aamupäiväunet ja loppupäivän surffailisin netissä.

No, en minä kyllä töissäkään mitään tee, taas on mennyt kaksi päivää pelkästään av:lla notkumiseen

Vierailija

tuntumaan että mulle riittää. Ei kiinnosta enää, varsinkaan kun palkka on niin pieni että saman saan sosiaalitukina kun olen työttömänä.

Vierailija

Jos joku kysyy lämpötilaa, pystytkö enää vain tarkistamaan lukeman mittarista vai täytyykö sinun laveasti alkaa selittämään säätilan kauneutta?

Kyttäätkö ohitallustavia työtovereitasi jotta millaisia kaasuja suuttimistä tupruaa?

Hengailetko autohalleissa hiusharjaan juputtaen?

Äh. Mullon vissiin tylsää.

Vierailija

voisi kyvyt hyvinkin suunnata ap:n.

Kun on 5-15 asiakasta, niin saa vaihtelua hommiin.

Ajattelen itse samaa, se antaa myös perspektiiviä ja on myyntivaltti, että tietää miten kilpailijalla hommat tehdään.

Palkka sen mukaiseksi.

Vierailija

pesiintynyt ja sitten vielä kaikki uskoutuvat vuorotellen uudelle työntekijälle, jonka pitää yrittää luovia työpaikan paskakasojen välissä.

Todella helpottava olo aina kun tuo muutaman kuukauden työpätkä päättyy. E i tulis mieleenkään kysyä työsopparille jatkoa

Ei kiinnosta, varsinkaan kun olen töissä vain pitämässä toimistoa auki, eikä kukaan edes soita tänne tai tule käymään.

Vierailija

tykkään tehdä vain keikkahommia, ei pääse kyllästymään.

Ahdistaa paluu vakipaikkaani, kunhan tämä vanhempainvapaa loppuu, pitäiskö ruveta ikuiseksi freelanceriksi???

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat