Vierailija

Minulle tehdään ilmeisesti huomenna kaavinta keskeytyneen keskenmenon vuoksi. Haluaisin nyt tietää kaavinnan kokeneilta, miten homma käytännössä tapahtuu. Joutuuko sairaalassa olemaan pitkään? Voiko sieltä tulla omalla autolla pois vai pitääkö hommata joku kuskiksi? Miten jälkihoito, vuoto yms?

Kommentit (2)

Kiitos vastauksesta, roor. Nyt osaan vähän varautua siihen, mitä huomenna on konkreettisesti edessä. Ja sain kyydinkin järjestettyä. Nyt vain toivotaan, että huomenna menee kaikki hyvin.

Voi kurjaa! Otan osaa! Itse olin kaavinnassa pari viikkoa sitten. Itse toimenpide on nopea ja paraneminen siitä minulla sujui nopeasti. Minulla on kokemusta myös lääkkeellisestä tyhjennyksestä, enkä enää ikinä suostu siihen. Se oli aika kamalaa=kivuliasta ja jälkivuoto kesti 3 vkoa.

Kaavinnasta et pääse kotiin ilman saattajaa, et saa ajaa itse autoa. Nukutuksen jälkeen olin noin 3 tuntia toipilaana ja sitten pääsin kotiin. Jälkivuoto kesti niukkana vajaan viikon. Jälkihoitoa ei ole, mutta joitakin asioita on kielletty vuodon ajan tulehdusvaaran vuoksi kuten esim. kylpy,uiminen ja yhdyntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat