Pettämisestä

Vierailija

En tiedä, onko tyhmä kysymys, mutta mua ihmetyttää, kun aina vähän väliä täällä keskustelupalstoilla on juttuja siitä, että toiselle on tullut ihan puun takaa se, että puolisolla on rinnakkainen suhde... Onko teillä normaalissa onnellisessa perhe-elämässä tilanteita, joissa toinen oikeasti voi olla toisen miehen/naisen luona ilman, että teillä on aavistustakaan? Tarkoitan, että jos toinen on selittämättä öitä pois kotoa tms. niin eikö jo silloin tajua, että jotain on pielessä? Meillä ei kumpikaan ole koskaan pois kotoa niin, että toinen ei tietäisi, missä ollaan. Tokihan pettää voi vaikka kesken työpäivän, jos sille linjalle lähtee, mutta harvoin se varmasti niin menee. Meillä ei olla yötä poissa kotoa kuin työmatkojen takia. Joskus harvoin mies voi olla vaikka kavereiden kanssa mökillä, mutta silloinkin soitellaan ja viestitellään pitkin iltaa. Jos toinen on vaikka pikkujouluissa, niin aina saa puhelimella kiinni ja aina ollaan kotona ennen kuin baarit menee kiinni. Ei päivälläkään koskaan käy niin, että toinen tulisi tunteja myöhemmin kuin on sovittu, tai sitten ainakin soitellaan ja ilmoitellaan, missä mennään.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Pettää voi milloin ja missä vain, jos oikeasti sitä haluaa.

Netissä (minusta nettitapailu/-seksikin on pettämistä), työpäivän aikana (erittäin yleistä perheellisillä), työmatkoilla (mistä sitä voi tietää onko oikeasti työmatka vai ei?), pikkujouluissa (puhelimeen voi vastata vaikka olisi vieras nainen/mies siinä vieressä), kauppamatkalla jne. jne.

Ei sitä pettämistä mistään voi tietää, jos toinen oikeasti haluaa pettää. Suosittelen silmien avaamista kaikille!

t. 3 vuotta sitten petetty, nyt kahden lapsen yksinhuoltaja

Vierailija

kesken päivän toiselle kotiin. Kai sen verran tolkkua täytyy olla. Sen takia puhelimen voi aivan hyvin jättää pöydälle kellarissa käynnin ajaksi. Itse en ole pettäjä mutta kyynistynyt kyllä elämäni aikana. Niin paljon tilanteita on tarjolla jos pettää haluaa.

Vierailija

Toi on tosi naiivia. Tiedän tapauksia, joissa nainen on ollut vieraan miehen sängyssä, piti siis olla just vaikka pikkujouluissa, ja siitä sitten viestaillut miehelleen jotain tyyliin, että tuun kotiin pian kulta. Että silleen.

Lisäksi, kun joku mainitsi tosta, että mies jättää puhelimen esille: no eikös sun epäilykset NIMENOMAAN heräis jos se sitä piilottelis? Mun ainakin. Jos mies jättää puhelimensa lojumaan jonnekin niin eihän sitä edes kiinnosta katsoa? Lisäksi: kun mulla oli salasuhde, niin poistin rakastajani viestit heti=)

Lainaus:

En tiedä, onko tyhmä kysymys, mutta mua ihmetyttää, kun aina vähän väliä täällä keskustelupalstoilla on juttuja siitä, että toiselle on tullut ihan puun takaa se, että puolisolla on rinnakkainen suhde... Onko teillä normaalissa onnellisessa perhe-elämässä tilanteita, joissa toinen oikeasti voi olla toisen miehen/naisen luona ilman, että teillä on aavistustakaan? Tarkoitan, että jos toinen on selittämättä öitä pois kotoa tms. niin eikö jo silloin tajua, että jotain on pielessä? Meillä ei kumpikaan ole koskaan pois kotoa niin, että toinen ei tietäisi, missä ollaan. Tokihan pettää voi vaikka kesken työpäivän, jos sille linjalle lähtee, mutta harvoin se varmasti niin menee. Meillä ei olla yötä poissa kotoa kuin työmatkojen takia. Joskus harvoin mies voi olla vaikka kavereiden kanssa mökillä, mutta silloinkin soitellaan ja viestitellään pitkin iltaa. Jos toinen on vaikka pikkujouluissa, niin aina saa puhelimella kiinni ja aina ollaan kotona ennen kuin baarit menee kiinni. Ei päivälläkään koskaan käy niin, että toinen tulisi tunteja myöhemmin kuin on sovittu, tai sitten ainakin soitellaan ja ilmoitellaan, missä mennään.

Vierailija

Lainaus:

En mäkään voi ymmärtää missä välissä mieheni voisi pettää. Puhelinkin on aina näkösällä ja saattaa jättää sen mennessään kellariin tai yläkertaan siihen nenäni eteen pärisemään. Jos olisi salasuhde niin kait sitä vähän pitäisi huolta puhelimestaan?

Se jonka sinä tiedät ja se jota mies säilyttää esim. vain töissä laatikossaan ja josta viestittelee toiselle naiselleen.

Se mitä me pitkään parisuhteessa olevat emme enää tajua on se että näissä salasuhteissa ihan muutama tunti viikoittain yhteistä aikaa on asianomaisille tarpeeksi. Ei salasuhteessa olevat kaipaa välttämättä heti yhteisiä viikonloppuja. Lounastreffit silloin tällöin ovat jo paljon viestittelyn lisäksi, muutaman tunnin viikonlopputreffi jo luksusta silloin harvoin kuin se onnistuu (max kerran kuussa-kahdessa). Siksihän se suhde onkin niin kiihottava kun yhteistä tapaamisaikaa ei ole joka päivä tai edes joka viikko. Suurin osa ajasta vaan viestitellään ja hekumoidaan sitä edellistä tapaamiskertaa ja suunnitellaan täpinöissään seuraavaa. Jos salasuhteessa pääsisi heti viikonlopputreffitasolle niin suhde väljähtyisi loppujan lopuksi aika nopeasti monessakin tapauksessa.

Vierailija

Kaverini mies hoiti pettämisen työn ohessa. Työpäivät venyivät, mutta niin ne olivat ennenkin venyneet. Oikeastihan mies ei tietenkään töissä ollut. Samoin tuli kiireellisiä työprojekteja, jotka vaativat myös vkl-töitä. Lähti siis lauantaiaamupäivällä "töihin" ja tuli illalla takaisin kotiin. Öitä ei ollut poissa paitsi työmatkoilla. Puhelinta kantoi aina mukana, mutta niin oli tehnyt ennenkin. Salasuhde oli kestänyt puolitoista vuotta, jäi kiinni kun lähti tapaninpäivänä "töihin". Sitä ei kaverini enää uskonut ja mies tunnusti heti. Pakkasi tavaransa parin päivän kuluttua ja muutti pois.

Mun exäni taas oli opiskelija ja oli aina kirjastossa lukemassa. Opinnot eivät kuitenkaan edenneet ja oikeastihan hän ei kirjastossa ollutkaan.

Nyt seuraan vierestä kahden työkaverin "salasuhdetta". Miehellä on perhe, nainen on sinkku ja asuu yksin. Kulkevat samaa matkaa töihin kun asuvat lähekkäin eikä naisella ole autoa. Lähtevät yhdessä muutaman kerran viikossa paria-kolmea tuntia ennen normaalia aikaa. Miehen vaimo luulee miehen tekevän aivan normaalia työpäivää. Käyvät myös lounaalla yhdessä talon ulkopuolella.

Vierailija

istui vain koneella illat läpeensä ja pelasi. Niin luulin. Piti yllä nettisuhdetta lyyliin jota tapaili sitten livenä työmatkoillaan.

Että voi tulla ihan puun takaa.

Vierailija

Mutta en siis usko sellaista, ei ole pienintäkään syytä epäillä.

Mutta en minä todellakaan tiedä joka hetki missä hän on. On luokanope ja vaikka tiedän lukujärjestyksen niin usein jää koululle tuntien jälkeen tekemään jotain työhönsä liittyvää. Voisi siis yhtä hyvin olla jonkun naisen luona. Tai kun lähtee harrastamaan, tai jotain asiaa hoitamaan jne. Ja mitä se soitteleminen ja viestitteleminen varmistaa? Voisihan se puhelimeen vastata ja viestin naputtaa vaikka olisi toisen naisen luona.

Etenkin kun minä olen niin sinisilmäinen etten epäile mitään :D

Vierailija

Silloin kun tapasin mun miehen, me tavattiin usein juuri lounaan merkeissä kun molemmat olimme keskustassa duunissa. Jommallakummalla olisi ihan hyvin voinut olla vakituinen suhde siinä rinnalla.

Jos etsii vain panoa rinnakkaissuhteeksi niin siihen ei isoa aikarakoa vaadita. Ei todellakaan tarvitse olla yötä pois kotoa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat