Tuleeko kenellekkään talo ja koti lehteä?

Vierailija

mitä olet tykännyt? Ollaan noin kahden vuoden päästä aloittamassa omakotitalon rakentaminen ja haluaisin tilata lehden mistä sais ideoita ja rakentamisestakin saisi olla juttua.

Kommentit (4)

Vierailija

Mutta ehkä enemmän rakentamisesta on Meidän talossa, mutta molemmat hyviä mielestäni, sitten meille tulee Divaani ja Deko, joten olen jo sekaisin mikä olisi paras :) Mutta jokaisesta olen löytänyt joitain vinkkejä. Tykkään lukea lehtiä ja ettiä vinkkejä. Täytyy tunnustaa, että tulee myös kodinkuvalehti ja kotivinkki joista myös joskus löytää ideoita. Joitain muitakin sisustuslehtiä on tullut ,mutta lyhyemmän ajan.

Vierailija

Talo ja Koti lehdessä melkoisen perinteistä tyyliä, tanskalaistyylisiä koteja ja jonkin verran maalaisromanttista tyyliä. Dekot, Divaanit ym. moderinimpia. Minun suosikki ehdottomasti Talo ja Koti.

Vierailija

tuleepa teille paljon lehtiä:) täytyy varmaan käydä kirjastossa lukemassa noita lehtiä tai ostaa irtonumerot ja sitten päätää minkä tilaa. Mies tietysti haluis sen meidän talo lehden ja minä sen talo ja koti ja sit tuo divaani vaikuttaa kivalta lehdeltä myös. meneepä vaikeeks:)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat