Kummitytölle lahjaideioita (2vee)? hinta 50-100 e välillä..

Vierailija

Onko joku kaulakoru tms tyhmä noin pienelle? Saako kultaista edes tuolla hinnalla?

Leluja perheessä on yllinkyllin (ja asuvat muutenkin ahtaasti, eli ei edes sovi)...

Kommentit (11)

Vierailija

meidän tyttö sai kummisedältä ihanan kastesormuksen jossa on vaaleanpunainen timantti ja pienen korulippaan. Käytännöllisyydestä en tiedä mut tosi ihana on..

Vierailija

pääsee ripille tms. isompia juhlia? Toivottavasti sulla ei ole kovin montaa kummilasta, tai sitten oltava aika hyvät tulot ;-) Itse ostan kummilapsilleni ihan max. 30 euron lahjoja, iästä riippuen, pienemmille riittää halvemmatkin.

Vierailija

tolla rahalla saa jo vaikka mitä.

Onko jo prinsessakausi (vähän vanhemman veisin katsomaan prinsessa jääshowta). Muuten ehkä joku prinsessakolttu tai vastaava ja joku dvd.

2-vuotisvalokuvaus?

Korut on ihan kivoja, mutta en ostaisi kallista lapselle (katsonu kauheaa surua, kun hiekkalaatikkoleikeissä sydänkoru hävinnyt ;()

Vierailija

sai paljon sellaista tarpeellista joululahjaksi (eli jäljelle ei jäänyt mitään mitä todella tarvitsis).

Kiitos kuitenkin hyvistä ideoista. :)

ap

Vierailija

Oletpa kallista lahjaa hommaamassa... Jos leluja on jo riittämiin, niin tuon ikäiselle voisi ostaa omat ruokailuvälineet. Esim. Pentikillä on hyviä lasten lautasia, joissa sellaiset reunat, että lapsikin saa ruoan lusikkaan, siihen sopiva muki ja tuolla rahalla saa vielä Hackmannin lasten aterimet.

Tai sitten hyvä kylpytakki, tossut ja mahdollisesti kylpylelu tai joku lasten suihkusaippua.

Hyvät lakanat, pussilakana ja tyynyliina.

Miksei joku lapselle sopiva korukin, mutta aitoa kultaista voi olla hankala tuon ikäisellä käyttää... Olisihan se tietysti muisto, mutta ennemmin ostaisin jotain muuta.

Vierailija

Sellaisen olen omalle tytölleni ja kummitytölle hankkinut.

Mutta kannattaa korun lisäksi pistää mukaan myös jotain muuta: vaikka pieni kirja. Oma 2-vuotiaani kyllä rakastaa myös vaatteita, joten joku vaatelahjakin voisi olla pienen tytön mieleen.

Jos omaa tyttöäni ajattelen, niin hänelle kaikista mieluisimpia juttuja juuri nyt on kirjat, legot (esim. legon nukkekoti), palapelit (10-20 -palaiset), keittiöleikit (omalla pienellä leikkihellalla) sekä kaikki asiat, joissa on Hello Kitty.

Vierailija

Niin osta lisäksi jokin pikkuinen lelu/vaate/kirja, josta lapsi itse ymmärtää jotakin. Se talteen laitettava arvokas koru ei paljon ilahduta vielä itse 2-vuotiasta. Mutta jos haluat noinkin suurella rahallisella määrällä muistaa lasta, niin voit varmasti hyvin ostaa sekä jonkun muistoesineen että käyttöön tarkoitettavan tavaran.

Minusta esim. kirjoja ei lapsella voi koskaan olla liikaa. Joku ihana paksu satukirja (tulevaisuutta silmällä pitäen)? Palapeli? Äänikirja?

Entä sitten vaihtoehtona jokin arvokkaampi lelulahja, jota lapsella ei ole, esim. paremmat nukenvaunut (jos tyttö leikkii nukeilla)? Meillä kummit ostivat tytölle hienot Brion nukenvaunut 2-vuotislahjaksi ja se oli meidän tytölle aivan nappilahja (on todella kova hoitamaan nukkea), emmekä ikinä itse olisi raaskineet ostaa niin kalliita vaunuja...

Muistoesineen ja käyttötavaran välimaastoon sijoittuu esim. Muumi-seinäkello, joka minusta ainakin olisi ihana lahja lapselle.

Vierailija

on lähisukua, hän on sisareni tytär. Meille kummeille aivan älyttömän rakas, suloinen :).

Heillä on esim. kaikki muumiastiat. Se seinäkello vois olla kiva? Myös marimekon vaate kiva idea.

Kiitos ideoista,

ap

Vierailija

Minä olisin kanssa sellaisen Pentikin tms. astiajutun kannalla..Tai jotain Marimekon vaatetta, kenties? Korulahjaa en ehkä noin pienelle hankkisi vielä. Kiinnostaa tietää, onko tämä kummilapsesi sinulle lähisukua?

Vierailija

jotain tiettyä sarjaa jota täydennät aina vuosipäivänä ja lisäksi joku pieni lahja.

Saisiko sellaisen boxin missä niitä säilytetään + jotain alkajaisiksi tuolla satasellasi.

Minun lapsen kummi antaa hopeita tytölle ja olen siihen tyytyväinen. Lapsi saa ne sitten aikanaan omaan kotiinsa. Ihana muisto lapsuudesta ja kummista loppuiäksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat